دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۱

گروگان ۷ ساله زاهدانی آزاد شد

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 348162
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهارگروگان گیر و رهایی کودک ۷ ساله از چنگ گروگانگیران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار اظهار داشت: ۱۱ اسفندماه جاری مردی به ماموران پلیس مراجعه و گفت خودروی پژو ۴۰۵ خود را به صورت امانت در اختیار فردی قرار داده و فرد با استفاده از این خودرو کودکی هفت ساله را از مدرسه ربوده است.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره جرائم جنایی و عملیات ویژه پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و با بسیج تمام امکانات اقدامات گسترده‌ای را برای رهایی کودک ربوده شده و دستگیری متهمان آغاز کردند.

این مسئول با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان ابراز داشت: ماموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی سرانجام محدوده نگهداری پسربچه ربوده شده را در زاهدان شناسایی و پس از بررسی و کسب اطمینان از حضور گروگان و متهمان در محل هماهنگی‌های لازم را با مقام قضایی برای اجرای عملیات انجام دادند.

وی متذکر شد: با هماهنگی‌های انجام شده ماموران در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمان شدند و تعداد چهار نفر گروگانگیر را دستگیر و کودک ربوده شده را صحیح و سالم به آغوش خانوده باز گرداندند.

عطار اذعان داشت: در ادامه رسیدگی به این پرونده خودروی پژو ۴۰۵ نیز کشف شد و متهم ردیف اول پرونده نیز ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی با پدر کودک ربوده شده عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *