شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

جدی‌ترین گزینه ریاست دانشگاه تهران

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 347534
نیلی احمدآبادی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تهران تاکنون به عنوان جدی‌ترین گزینه ریاست دانشگاه تهران از سوی وزارت علوم مطرح است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که گمانه‌زنی‌ها در خصوص گزینه‌های احتمالی ریاست دانشگاه تهران در فضای علمی، سیاسی و رسانه‌ای کشور ادامه دارد و هنوز شورای مشورتی مورد نظر وزارت علوم برای تعیین گزینه قطعی برای ریاست این دانشگاه انتخاب نشده‌، براساس اخبار کسب شده وزارت علوم یکی از اساتید دانشگاه تهران را به عنوان جدی‌ترین گزینه ریاست دانشگاه تهران در نظر گرفته است.

از بین سه گزینه جدی ریاست دانشگاه تهران از دانشکده‌های مختلف، یکی از گزینه‌ها از پذیرش این مسئولیت امتناع کرده‌ و پاسخ استعلام یکی دیگر از این گزینه‌ها قابل قبول نبوده است که این مسئله احتمال ریاست محمود نیلی احمدآبادی از اساتید دانشکده فنی دانشگاه تهران را بیشتر از سایر گزینه‌ها کرده‌ است.

به گزارش تسنیم، احتمال ریاست نیلی محمودآبادی از زمانی که هنوز فرهاد رهبر ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشت، مطرح بود و با وجود امتناع و پاسخ منفی استعلام یکی دیگر از گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران، ریاست وی بر این دانشگاه از سایر گزینه‌های مطرح بیشتر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک فتنه گر دیگر 88 معرفی شد.