دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

رحمتي از نظر فوتبالي ضرر کرد!

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 347203
پزشک تيم فوتبال مس کرمان گفت: خطاي پزشکي هم مثل خطاي داوري در فوتبال است.
به گزارش جهان، مهدي مداحي در گفت و گو با فارس، در مورد مصدوميت کيانوش رحمتي به دليل تزريق اشتباهي به پايش، گفت: پاي کيانوش رحمتي دچار عفونت شده است و چند روزي هم در بيمارستان بستري بود و مراقبت کامل از اين بازيکن انجام شد. به هر حال خطاي پزشکي هم مثل خطاي داوري در فوتبال هست. شايد عفونت پايش هم به دليل عوارض دارويي رخ داده باشد و کسي مقصر نيست.

وي ادامه داد: در ديدار مس کرمان و فولاد خوزستان من همراه تيم نبودم و فضلي به پاي رحمتي ليدوکائين تزريق کرد و شايد به خاطر آلودگي هوا اين اتفاق رخ داده است. بعد از مسابقه هم رحمتي چند روز مرخصي رفت و در نهايت پايش عفونت کرده است و بايد تحت درمان قرار بگيرد.

پزشک تيم مس کرمان در مورد اينکه مقصر مصدوميت رحمتي چه کسي گفت: اين از عوارض دارويي است زيرا ليدوکائين ماده ممنوعه نيست مثل پني‌سيلين که ممکن است بدن يک فرد به آن واکنش نشان بدهد. بنابراين بدن اين بازيکن هم به ليدوکائين واکنش نشان داده است. کمي از گوشت انگشت پاي اين بازيکن دچار خوردگي شده و اين بازيکن سه هفته نمي‌تواند هيچ تمريني کند و از نظر فوتبالي ضرر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *