کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهدید دولت کارساز شد/ تحصیل رایگان در دانشگاه آزاد! +فیلم

8 اسفند 1392 ساعت 22:51

یک نفر با سه گروه خونی ، رازداری خانم ولاسکو و حاتمی کیا در برزخ از جمله سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع است.


به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر،‌ یک نفر با سه گروه خونی ، رازداری خانم ولاسکو و حاتمی کیا در برزخ از جمله سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع است.

تماس از نهبندان به تیمور شرقی و فامیل دور

این هفته وقتی وزیر محترم مخابرات در بارسلونا تشریف داشتند برای شرکت در اجلاس موبایل ها، برای موبایل یه بنده خدا در منطقه محروم نهبندان یک قبضی اومد ده میلیون ریال ... چرا؟!

خودش گفت: میگن به تیمورشرقی و استونی زنگ زدی. من اصلا اونجا فامیل ندارم!

مسئولان مخابرات خلاف واقع بگن و قبض بی خودی صادر کنن ؟ پناه بر خدا مگه میشه . حتماً فامیل دورتونه اونجاست... خبر نداری .

آموزش رایگان جناب میرزاده

الحق جناب میرزاده ، خلف بحق جناب عبدالله جاسبی هستند که فرمودند: «هزینه برخی مهدکودک ها و مدارس از دانشگاه آزاد بیشتره . » موافقیم.

به هر حال شما خرجتون زیاد دیگه...

رئیس دانشگاه آزاد همچنین گفتن: « هزینه آزمایشگاه و غذا و اینها رو داریم و...»

خوب طبیعیه دیگه وقتی سطح آموزش بالاست ، هزینه ها هم میره بالا. میگی نه ؟ دانشگاه آزاد واحد بشاگرد که از ادغام دو دهنه مغازه تشکیل شده و ۱۲۰ دانشجو جذب کرده هم نمونه همین سطح بالای اموزش . البته قبول داریم که هزینه هاتون بالاست اما شاید یه دلیلش این باشه که هزینه آگهی های تبریک خودتون به خودتون تو روزنامه ها زیاده .

جوالدوز به خودمون

یه سوزن به دیگران می زنیم یه جوالدوز هم به همکارمون که وسط امتحان المپیاد دانش آموزی ، رفته داره از اون بابایی که همه تمرکز ش رو متمرکز کرده، سوال های علمی تخیلی می پرسه... آخه خبرنگار وقت شناس ! هنگام آزمون مهم المپیاد سئوال می پرسن که مثلا سخت یا آسان ؟ اینجا جای مصاحبه است ؟!

خوشبختی از دغدغه مشترک مسئولان

خوشبختیم که این روزها دغدغه همه مسئولان اقتصاد مقاومتیه و درباره اقتصاد مقاومتی هم صحبت می کنند اما ما منتظر عمل می مانیم به حرف بسنده نمی کنیم .

بیمارستان وی‍ژه دیپلماتها

اولین هتل بیمارستان کشور خیلی شیک و با خدمات ویژه افتتاح شد

هتل برای همراهان و بیمارستان فوق العاده برای بیماران.

فقط نکته اینجاست که مسئولش گفته قراره به سفرا و دیپلمات های مقیم در ایران خدمات بده.

باشه به اونا خدمات ویژه بدید اشکالی نداره اما مردم خودمون هم دل دارن .

یک نفر با سه گروه خونی

خدا به داد مردم برسه با برخی از این آزمایشگاهها . یک بنده خدا رفته تاکنون سه بار به آزمایشگاههای مختلف مراجعه کرده و هر ۳ تا آزمایشگاه ، هر کدوم یک گروه خونی بهش گفتن !

رازداری خانم ولاسکو

جالب بود ، ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال را با همسرش دعوت کردن به یه برنامه ورزشی بعد مجری از همسر ولاسکو پرسید: در خانه هم ولاسکو همان تسلط را که روی بازیکنان دارن رو شما دارن یا برعکس ؟

همسر ولاسکو گفت: اینها راز و امانت بین من و همسرمه و نمی تونم بگم.

چه جالب. این خانم آرژانتینی چقدر نجیبانه و شرقی تر از این روزهای ما جواب این سوال کلیشه ای را داد. گفت بین من و همسرم هر چه هست. رازه ، امانته عمومی نیست.

ذوق زدگان

یه سوال، چرا وقتی یکی رو می خواهند اعدام کنند آدمها ذوق زده با موبایل تصویر می گیرند؟! نجف زاده یک تصویر نشون داد که بسیاری از مردم از صحنه اعدام یک محکوم به قتل تصویر برداری می کردند . آخه صبح کله سحر با چه انگیزه ای از فرد اعدامی تصویر می گیرند؟! ما که نمی دونیم .

ویروس راستی آزمایی

ویروس راستی آزمایی آمریکائیها این روزها به برخی مسئولان خودمون هم سرایت کرده ها . آخه وزیر اقتصاد گفته : اگر مردم خودشون رو نیازمند ، احساس کردن این امکان را به دولت می دهند که با همه امکانات راستی آزمایی کند که آیا نیازمند هستند یا نه .

حالا اگر آمریکائیها هی می خوان شما را راستی آزمایی کنند شما هم یادگرفتی می خوای ما را راستی آزمایی کنید؟

آخه وقتی جیب مردم خالیه ، این که دیگه راستی آزمایی نمی خواد که .

فیلم

مهمانان مجلس و یادگاری

صرفا جهت اطلاع تصویری از محل نشستن میهمانان مجلس شورای اسلامی نشان داد که دوران سربازی را برای آدم تداعی میکرد . آخه رو در و دیوار مجلس یادگاری می نویسن ؟

گفتن نگید ، پس ما هم نمی گیم .

این هفته قراره ما بچه های خوب و پاستوریزه ای باشیم . قراره از صفهای طولانی مردم ، از توزیع سبد کالا و از برخی تصاویر استقبال در خیابانها و از خیلی چیرهای دیگه چیزی نگیم تا کرکره صرفا رو پایین نکشن .

حاتمی کیا در برزخ

حاتمی کیای بنده خدا این هفته گیر کرده بود بین بکش بکش چپ و راست.

وقتی بخاطر انتقادش از جشنواره بهش توهین کردندگفت: اگر اهل اینترنت باشین می بینید چه شمشیری به دست گرفتن و چه لحنی و چه بی ادبانه .

اونوقت این طرفی ها هورا کشیدن .

و وقتی گفت به آقای روحانی رای داده اما حرفش رو میزنه اون طرفی ها .

این وسط مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد هم بهش گیر دادن.

ابراهیم حاتمی گفته «سیاسی نیست گرچه بر اصولش ایستاده».

آهای هر دو طرف . هی نکشیدش.

هکر سبد کالا

در ایلام یک هکری را دستگیر کردند ، چی کار کرده باشه خوبه؟ رفته تو سیستم ، ۷۰ تا سبد کالا سرقت کرده. فکرش را بکن. هکری که ۷۰ سبد کالا را سرقت کرد .


کد مطلب: 346882

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/346882/تهدید-دولت-کارساز-تحصیل-رایگان-دانشگاه-آزاد-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com