کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توکلی:مواضع فرزندان‌هاشمی جاهلانه‌ است

8 اسفند 1392 ساعت 18:24

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات فائزه هاشمی که چندی پیش در مصاحبه با یک روزنامه وابسته به آل سعود مدعی شد وضعیت سیاسی زنان بعد از انقلاب بدتر شده و وضع قبل از انقلاب بهتر بوده است اظهار داشت: ایشان در دنیا نبود که ببیند چه خبر بوده است.


به گزارش جهان به نقل از گام‌نیوز؛ احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشستی که با موضوع بررسی مبانی اقتصاد انقلاب اسلامی که از سوی بسیج اساتید در سالن ابن سینا دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد در پاسخ به اظهارات فائزه هاشمی که چندی پیش در مصاحبه با یک روزنامه وابسته به آل سعود مدعی شد وضعیت سیاسی زنان بعد از انقلاب بدتر شده و وضع قبل از انقلاب بهتر بوده است اظهار داشت: ایشان در دنیا نبود که ببیند چه خبر بوده است.

وی افزود: پدر ایشان آقای هاشمی رفسنجانی در خرابی وضع قبل از انقلاب مصیبت های زیادی متحمل شدند و زندان های زیادی رفتند ولی متاسفانه بچه های وی حرف ها و موضع گیری های نسنجیده ای می گیرند که این نشان از جهل آنان است.


توکلی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چرا مجلس در قبال مفاسد اقتصادی و سران فتنه سکوت اختیار کرده است ابراز داشت: از حصر موسوی و کروبی دفاع می کنم به دلیل اینکه اگر این افراد محاکمه شوند وضع آنها بد می شود؛ پیشنهاد می کنم این افراد در حصر بمانند و به نفع آنها نیست که محاکمه شوند.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره برخورد با مفاسد اقتصادی نیز گفت: مجلس باید بیش از این برخورد با اینگونه افراد را در دستور کار خود قرار دهد؛ البته چندی پیش دستگیری آقای بابک زنجانی با نامه نوشتن ۱۲ نفر از نمایندگان مجلس صورت گرفت.


کد مطلب: 346870

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/346870/توکلی-مواضع-فرزندان-هاشمی-جاهلانه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com