کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشدید اختلاف تروریست‌های داعش و النصره

6 اسفند 1392 ساعت 19:18

اختلافات تروریستهای داعش و جبهه النصره با تعیین ضرب الاجل پنج روزه ابومحمد الجولانی ضد گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام به اوج خود رسید.


به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه المسله نوشت: ابو محمد الجولانی سرکرده جبهه النصره در سوریه داعش را تهدید کرد که اقدامات نظامی ضد آن در عراق و سوریه را در صورتی که از احکام شرعی سرباز زند تشدید خواهد کرد و پنج روز به آنها برای پاسخ دادن مهلت داد.

سرکرده جبهه تروریستی النصرة در یک فایل صوتی به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام ۵ روز فرصت داد تا از احکام دادگاه‌های شرعی این جبهه پیروی کند.

"جولانی " که در سوگ یکی از رهبران گردان احرار الشام به نام "ابو خالد السوری" سخن می گفت اعلام کرد: اگر داعش حکم خدا را قبول نکند، امت با این فکر جاهلی متجاوز مبارزه خواهد کرد و آن‌ها را از همه مناطق و حتی از عراق اخراج خواهد کرد.

سرکرده جبهه تروریستی النصرة، همچنین از داعش خواست که مستندات و شواهد خود را به علمای معتبر و مورد تایید ارائه دهد و در مورد جنگ با دیگر گروه‌ها از آنها استفتا کند.این امر به اثبات نرسیده که بیشتر گروه‌هایی که با شما(داعش) مبارزه می‌کنند، گرفتار کفر شده‌اند، و هر آنچه که داعش مطرح می‌کند صرفا شبهات است.

الجولانی به گروه داعش پنج روز مهلت داد که پاسخ رسمی به طرح جدید بدهند و افزود: ما به مدت یکسال به تعدی های شما صبر کردیم و به خوبی شکستی که نیروهای ما در جبهه شرق(اشاره به بیرون کردن داعش از استان دیرالزور در شرق سوریه در دو هفته قبل) چشاندند واقف هستید.


کد مطلب: 346426

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/346426/تشدید-اختلاف-تروریست-های-داعش-النصره

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com