سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲۴
۵۸
قتل عام ۷۰ ساکن یک دهکده؛کشتارجدید در آفریقای‌مرکزی؛

جناب پاپ! چرا ساکتید، چه کسی باید مانع مسلمان‌کشی مقلدان شما شود؟

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 346412
دهکده «گوین» در جنوبی غربی آفریقای مرکزی در بی رحمانه ترین حالت ممکن و در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشر، هدف کشتار وحشیانه مسلمانان به دست گروهک افراطی «آنتی بالاکا» قرار گرفت.
جناب پاپ! چرا ساکتید، چه کسی باید مانع مسلمان‌کشی مقلدان شما شود؟
جهان نيوز - عبدالله الماسی: شبه نظامیان مسیحیان افراطی «آنتی بالاکا» در تازه ترین اقدام خشونت بار خود با حمله به این روستای کوچک مسلمان نشین، بطرز وحشیانه ای هفتاد نفر از مردان، زنان و کودکان ساکن در این دهکده را قتل عام کردند.

به گزارش جهان، شبه نظامیان آنتی بالاکا پس از دستگیری مسلمانان آنها را روی زمین خواباندند و همه را به رگبار بستند و به آنهایی هم که زخمی شده بودن تیر خلاص زدند.

«مانوئل فانتن» مدیرمنطقه ای یونیسف در آفریقای مرکزی هم گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ کودک درخشونت های آفریقای مرکزی جان خود را از دست داده اند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000345/nf00345063-1.jpg

شبه نظامیان آنتی بالاکا در آفریقای مرکزی خود را «آزاد کننده» می نامند؛ آنها با طلسم هایی که به تنشان آویخته اند کاملا قابل شناسایی هستند.

یکی از اعضاء این گروه افراطی مسیحی می گوید: این طلسمی که بر گردن دوستم آویزان است طلسم تیر کلاشینکف است یعنی شما اگر به او شلیک کنید تیر وارد بدن دوستم نمی شود چون طلسم آنرا بر گردن دارد.

رییس جمهور موقت آفریقای مرکزی هم که خود یک کشیش و عامل ترغیب مسحیان افراطی است، در جمع خبرنگاران ادعا کرد: شبه نظامیان مسیحی آنتی بالاکا از ما دستور نمی گیرند و در این زمینه و مهار آنها باید از فرانسه و اتحادیه اروپا کمک بگیریم.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000345/nf00345063-2.jpg

حال آنکه علاوه بر نیروهای بین المللی حاضر در این کشور، هزاران نیروی نظامی فرانسوی هم اخیرا به آفریقای مرکزی لشکرکشی کرده و نظاره گر نسل کشی مسلمان این کشور و البته زمینه سازی برای فعال شدن شرکت های صنعتی و معدنی خود برای استخراج و غارت منابع گرانبهای الماس و دیگر معادن این کشور هستند.

از سوی دیگر پاپ که رهبر معنوی مسیحان افراطی آفریقای مرکزی است، تاکنون هیچ واکنشی به جنایات دردناک و آدمکشی مقلدان خود نشان نداده است. این در حالی است که کارشناسان معتقدند دستور و پیام پاپ می تواند به راحتی گروهک افراطی «آنتی بالاکا» را از ادامه جنایت‌ها منصرف کند یا دست کم آنان را تحت فشار شدید قرار دهد و خلع سلاح کند.

و البته هیچ مقام بین المللی از جمله رئیس سازمان ملل هم تاکنون هیچ تقاضایی از پاپ نکرده و تنها در مواضعی نمایشی از جنایات آفریقای مرکزی ابراز نگرانی کرده و از اعزام 500 نیرو به این کشور خبر داده است، نیروهایی که اگر هزینه انتقال آنان هم تامین شود، بعید است که تا رسیدن آنان به آفریقای مرکزی، اثری از مسلمان در این کشور باقی مانده باشد.

هزاران مسلمان ساکن آفریقای مرکزی از ترس جان خود، خانه و اموال خود را رها کرده و به کشورهای همسایه گریخته اند.

اگر آفریقای مرکزی، بحرین، یمن، عربستان و... هم اوکراین بود؛ بی شک تاکنون آمریکا و اروپا زمین و زمان را به ریخته بودند تا رژیم مستقر را واژگون کنند؛ اما شوربختی برای مسلمان این کشورها این است که منافع غرب در نابودی آنهاست.

https://www.jahannews.com/images/docs/000345/n00345063-t.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا لعنتشان کند بالاخره چوبش را خواهند خورد.
saeed
اون نامردهای تکفیری که توی سوریه که ادعای مسلمون بودن دارن و مسلمان های دیگه رو میکشن اگر زرنگ هستند اگر زورشون میرسه بیاین با اینا درگیر بشن
حتما ظلم جز گناهانی که حتما مجازات داره هم دنیایی هم اخروی ظلم بی حجواب نمی مونه به قول امام علی علیه السلام : هرکس دلسوز خود باشد ظلم نمی کند و در حدیث دیگری اومده روز مظلوم بر ظالم سخت تر است از روز ظالم بر مظلوم. ولی حتی اگه اینم وعده های الهی هم نباشه مگه هنر میکنن که اینهمه آدم یه آدم بی سلاح رو اینطور شکنجه میدن و زجرکش میکنن ان شاالله خدا هر چه زدودتر مجازاتشون کنه
مگر ندیدی چطور کبوتر سفیدش را شکارچی سیا برد
والله قسم انتقامشان رامیگیریم .......
منتظر باشید
کِی؟
majid
Spain
نباید وارد بازی این شیاطین شد. صهیونها و سعودی ها گروهای تکفیری را حمایت می کنند تا مسیحیان را در سوریه و دیگر کشورها به قتل برسانند تا مسیحیان شبیه همان کار را با مسلمانان چه سنی و چه شیعه بکنند و دو ادیان بزرگ به جان هم بیفتند و انها حالشو ببرند.فقط تابع رهبر هوشیار باشو جوش نیار.
علیرضا
با سلام
ایا کشور ما نباید واکنش نشان دهد؟
ایا باز هم باید به علل مختلف سیاسی ساکت بمانیم؟
ایا خدا از ما راضی خواهد بود؟
ایا باز هم باید به غرب خوش بین باشیم؟
هرکه برای خدا قیا کند خدا یار و یاور او است
انها حتی اگر مسلمان هم نباشند ما بر طبق تعالیم دینی باید حرکتی انجام دهیم
ایا ما میتوانیم ادعای مسلمانی داشته باشیم
سارا
Iran, Islamic Republic of
خدایا واقعا دارم دیوونه میشم
از این طرف مسلمونا با گرایشای مختلف به جون هم افتادن از یه طرف دیگه هم غیرمسلمونا دارن مسلمونارو میکشن
همه هم ساکتن و ژست دموکراسی و حقوق بشر میگیرن
هیس...
داریباز انتقاد میکنیا ...ااااا بیسواد
وقتی وزیر میگه همه از جمله حزب الله باید از سوریه بره دیگه خودت تا تهش بخون راستی منم الان بیسواد شدم
امین
جناب پاپ داره تو وان طلای حمام اختصاصی خود برای همه مردم دنیا طلب آمرزش میکنه
الله اکبر
مجید
رویای دنیایی سبز و بدون جنگ...
پاپ گریگوری در حالی در برابر این فجایع و جنایات ضدبشری زبان در کام می گیرد که برای آزادی سران فتنه در سال 88 پیان داده است، سران فتنه ای که عامل قتل، آشوب و تباهی شدند و قانون را زیر پاگذاشتند. به نظر میرسد پاپ گریگوری به مراتب از ژان پل دوم نیز ستمکارتر است
چه خبر از مسئولان ما؟!
آیا آنها هم مانند پاپ شده اند؟
آیا اقدام جدی مخالف اعتدال است؟
مسئولان مسلمان ما چه واکنش جدی ای نشان داده اند؟
ما یقین داریم که ظهور نزدیک است ...
Iran, Islamic Republic of
چرا درباره مسلمانان چچن و چین چیزی نمیگید؟؟
اونها مسلمان نیستند ایا؟
چه خبره که تو فقط چچن رو می بینی
هر وقت از هر جا مطلبی درباره مسلمان کشی مطرح میشه صاف میری سر چچن
من به دلیل مسایل شغلی با مسلمانان دیگر کشورها در ارتباطم و خوب می دونم توی کدوم کشور داره چه اتفاقی میفته
ولی اینکه فقط شما چچن رو می بینی برام جالبه
احمد
چچنى ها وهابين ، وهابى ها هم از كافر بدترند ، همينايى كه تو سوريه دارن مسلمونا رو ميكشن و سر مى برند ، جيگر ميخورن چچنى هستن ، وگرنه ايران براش فرقى نداره
ساده نیوز
آقایان دنبال مذاکرات ژنو هستند هنوز؟!!! ژنو بخوره تو سرم .
سبد کالا کوفتم بشه وقتی یه مسلمون زیر چکمه ی یه حیوان صفت داره له میشه
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فکر می کنید اگر پاپ راضی نباشد این فجایع صورت می گیرد؟
سلمان
Iran, Islamic Republic of
اللهم العنهم جميعا
United States
اینی که منفی زده پاپ بوده؟!
نه منشی ایشون این کارها رو انجام میدن!
پاپ فقط دستور صادر می کنه!
شهروند
چرا کمپین اعتراضی در فضای مجازی ایجاد نمی شود ؟چرا حقوق دانان از ظرفیت سازمانهای بین المللی استفاده نمی کنند.چرا نظاره گر قتل وغارتیم . همتی باید کرد تدبیری بیاید اندیشید .وزارت خاجه باید اقدام موثری امجام دهد
مهران
من نمیدونم چرا حضرت ولی عصر نمیاد چرا نمیدونم شرایط از این هم بدتر باید بشه
Iran, Islamic Republic of
از ماست که برماست!!!
با ما بد منتظران (نا منتظران)، حضرت چه می توانند بکنند!!!
اول از خودمون شروع کنیم با تجمع و همایش
بسیج مستضعفین کجائید!!!
سازمان تبلیغات، حوزه ها، کفن پوشان و .... واقعاً کجائید!!!!!
این معز الاولیاء و مذل الاعداء
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر دولت جنایتکار فرانسه
تو اون سازمان ملل چه غلطی میکنن!
اون خانم اشتون که رفته سوریه چرا یه سر نمیره اینجا؟
گویا اینجا براشون منفعتی نداره!
خدایا امام زمان (عج) را برسان تا انتقام این مردم مظلوم و بی پناه رو از یزیدیان و حرامزادگان بگیرد.
اللهم عجل لولیک الفرج...
بابا حیوونا هم این کارا رو نمیکنند، این آدم های وحشی از حیوونای وحشی هم وحشی ترند و باید نسلشون از زمین منقرض بشه..... کثافتا...
علی اصعر کوثری
دنیا را ماده گرای پر کرده که همه را خفه خون گرفته مرگ بر مدرنیته مرگ بر زندگی مادی
Germany
خدا انشالاه یه عذابی به این فرقه بده که از عذاب زمان حضرت نوح و حضرت موسی بد تر باشه اصلان از تاریخ روزگاز نیوم ده باشه به حق امام زمان
غیور
مرگ بر منافع غرب ، مرگ بر دنیای غرب ، مرگ بر اندیشه ی غرب ، مرگ بر اندیشه پردازان اومانیسم و راسیونالیسم و سکولاریسم که عامل همه ی این فتنه ها و جنایات بوده و پایه گذار صهیونیسم یهودی و صهیونیسم مسیحی هستند، مرگ با حامیان اندیشه ی غربی در جوامع اسلامی(تجدید نظر طلبان) که توجیه گر حیات وحشی غربیان هستند.
چرا؟ به چه گناهی؟
واقعا آدمند اینا ... بخدا که از حیوان پست ترند
قلبم پاره پاره شد. این چه فاجعه ای است که در حال اتفاق است. چرا دولت ایران علمای جهان اسلام را به اجماع دعوت نمی کند تا در مقابل این جنایت کاری انجام شود.
مجتنبی
Germany
راستی نقش وزارت خارجه در این همه ظلم به بشریت ومسلمانان چه است
تماشاچی با کلاس
مقلد؟؟؟
United States
راست میگه دیگه اخه پاپ چکار میکنه که بقیه مقلدش یاشن اصلا مسیحیا چکار میکنند به جز پرستش تثلیث >شرک
Iran, Islamic Republic of
پوتینش آمریکاییه
یک مسلمان
Iran, Islamic Republic of
کفن پوشان سیاسی، الان کجائید!!!!!!!!
الان باید کفن پوشید و راهپیمایی کنید
من به پاپ و غیره کاری ندارم فقط در فکر اینم که مگر مقتدای ما همان امیرالمؤمنینی نیست که فرمود اگر مسلمانی بخاطر تعدی به زن یهودی دق کند و بمیرد نمی توان او را ملامت کرد .
چرا دولت مردان و دستگاه سیاست خارجی عکس العملی ، واکنشی یا حرفی نمی زنند نکنه اگر چیزی بگن به اونوریها برمی خوره؟ اونوقت راه و رسم مسلمانی و تشیع چه می شه؟
یا امام زمان
سید
اللهم انا نشکو اليک فقد نبينا و غيبه امامنا و شده الزمان علينا و وقوع الفتن بنا و تظاهر الاعداء علينا و کثره عدونا و قله عددنا اللهم فافرج ذلک عنا بفتح منک تعجله و نصر منک تعزه و امام عدل تظهره اله الحق آمين
خدا یا فقط به تو شکایت می کنیم............
فرج امامان را برسان تا پاسخ این همه ظلم و جور رو بده
قریشی
سوره مبارکه النساء آیه ۷۵
وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذينَ يَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَريَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ وَلِيًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ نَصيرًا﴿۷۵﴾
چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: «پروردگارا! ما را از این شهر (مکه)، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!
محمدرضا
ازکجا معلوم که خود همین پاپ دستور این قتل و عام را نداده باشه . هرکجا نگاه می کنی دارند مسلمانان را می کشند . کشورهای غربی امریکا وفرانسه عامل این کشت و کشتار هستند هنوز میانمار تمام نشده اومدند اینجا و فرداکجا می خواهند بروند خدا می داند و من تعجبم از این اشخاصی هست که هنوز فکر می کنند امریکائیها مورد اطمینان و ناجی آنها هستند دیگه حالا بیداربشوید و بیشتر از این مارا تحقیر نکنید یه همچین خوابی هم برای ما توفتنه 88دیده بودند که خدا را شکر با درایت و دانائی رهبر معظم انقلاب این خطر از ما کذشت . خداوند رهبر و ولی امر ما را نگه دارش باشد خوب امریکائیها را می شناسد و خیلی درست می گوید که اینها قابل اعتماد نیستند . /
Iran, Islamic Republic of
دوگانگي سياستهاي غرب وسازمانهاي حقوق بشر (مخصوصاً پيرزنهاي كپكپو كه فقط حقوق بشردرايران را ميشناسند)حال آدم را برهم ميزند.
Iran, Islamic Republic of
... و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون
اونوقت آقایون نگران حقوق بشر در ایرانند بعضیها هم تو ایران دنباله رو اونها برای ما شر آوره که مسلمان ها اینطوری می کشن با نظارت فرانسوی ها بعد ما کف می زنیم که یک هیات تجاری فرانسوی برای همکاری به ایران اومده وای بر ما وای برما
Iran, Islamic Republic of
لابد اینم تقصیر پاپه؟؟؟؟
مرگ بر حقوق بی بشر
احمد علی جهانبین
وحشی گری تا چه حد / جالب تر از آن کمک نیروهای فرانسوی به آن جانیان و تروریستها عجا عجبا
پناه بر خدا
جواد
انتقام تک تک همه شما رو خواهیم گرفت خدا با ماست جونمو میدم تو این راه
سعید
United States
این نماد وقعی عقب ماندگی است ....
هدایت
Iran, Islamic Republic of
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون