پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۸

ما را که راه نمی‌دهند اما اگر راه دادند تظاهرات ۱۳ آبان تعطیل!

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 346229
یک اندیشکده آمریکایی ابراز امیدواری کرد دیپلمات‌های آمریکایی مذاکرات هسته‌ای بتوانند بعد از سالها، اجازه حضور در تهران را پیدا کنند!
ما را که راه نمی‌دهند اما اگر راه دادند تظاهرات ۱۳ آبان تعطیل!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در این میان جان لیمبرت از جاسوسان گروگان‌گرفته شده در لانه جاسوسی گفته که ایران درباره امنیت آمریکایی‌ها تضمین بدهد وتظاهرات ۱۳ آبان را نیز تعطیل کند!

سایت اندیشکده شورای آتلانتیک در تحلیلی به قلم باربارا اسلاوین نوشت: در صورت دستیابی به توافق هسته‌ای جامع می‌توان از ایران خواست بعد از سال‌ها اجازه بازگشت دیپلمات‌های آمریکایی را به تهران بدهد. «اتحادیه امور عمومی آمریکایی‌های ایرانی‌تبار (PAAIA) در گزارشی می‌گوید وقت چنین درخواستی رسیده است. اما مقامات عالی‌رتبه دولت آمریکا اعلام کرده‌‌اند این امر فقط در صورت دستیابی به توافق جامع هسته‌ای می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.»

این گزارش توسط «رامین عسگرد»، کارمند سابق وزارت امور خارجه آمریکا تهیه شده است. وی مشاور سیاسی «دیوید پترائوس» رئیس سابق سیا در «فلوریدا» است و در گزارش خود استدلال کرده که سیاست واشنگتن در قبال ایران به خاطر غیبت طولانی دیپلمات‌های آمریکایی در ایران فلج شده است.

این تحلیل می‌افزاید: «بدون حضور دیپلمات‌های آمریکایی در ایران، سیاست آمریکا دچار بی‌نظمی شده است.

اندیشکده آتلانتیک در ادامه از قول جان لیمبرت (جاسوس به گروگان‌گرفته شده و دستیار سابق وزارت خارجه آمریکا) نوشت: ایران باید امنیت آمریکایی‌ها را که به تهران برمی‌گردند تضمین کند و تظاهراتی را که هر سال در سالروز تسخیر سفارت آمریکا برگزار می‌شود، محدود کند(!!) من خواهان این نیستم که ایران برای گروگان‌گیری عذرخواهی کند اما باید به این اشاره کند که اجازه نخواهند داد این اتفاق دوباره تکرار شود.

اظهارات لیمبرت در حالی است که طبق اسناد لانه جاسوسی، سفارت آمریکا مشغول طراحی کودتا، تحریک اختلافات قومی و حمایت از گروهک‌های تجزیه‌طلب در ایران بوده اما هنوز از خیانت‌های خود عذرخواهی نکرده است.

گفته می‌شود آمریکایی‌ها مایلند در پوشش سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، یکی از دیپلمات‌های خود را به تهران بفرستند. این در حالی است که ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال گسترده‌تر و مصمم‌تر از همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر داده و از مواضع خصمانه و متکبرانه شیطان بزرگ اعلام انزجار کردند. با این وصف پیش‌بینی می‌شود شیطنت محتمل با اعتراض گسترده عمومی مردم مواجه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الی الابد مرگ بر آمریکا و اذنابش . دولت مردان خیالشان جمع باشد به برکت خون مقدس شهدا و وجود مبارک ولی فقیه آگاه و شجاع و ملت ولایت مدار چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد پس فرضش را هم نکنید .
جواد
اگه خودت تنها بیای 22بهمن هم برای تو تعطیل میکنیم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا" اگر دیپلماتها و مقامات سیاسی امریکا به تهران سفر کنند و بتوانند از نزدیک تحولات جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ملاحظه کنند تاثیر زیادی خواهد داشت . اینها هنوز وقتی ایران را تصور می کنند همان فقر و نکبت زمان شاه و دوران ابتدای انقلاب 57 در ذهنشان وجود دارد باید از تهران و اصفهان و پروژ های بزرگ ما دیدن کنند و نگاهشان به توانایی ایران تغییر کند و بدانند در ایران یک نظام مقتدر و مستحکم و مردم اهل علم و مترقی زندگی میکنند که سطح فکر آنها از همه کشورهای منطقه بالاتر و برتر است . نباید مانع رفت و آمد غربیها علی الخصوص امریکایی ها بشویم بگذارید بیایند و از نزدیک تغییرات را ببینند و خوب هم پذیرایی شوند و بروند خیلی موثر و مفید خواهد بود .
United States
اشتباه مثبت زدم
پسرم بیا تهران، خودم امنیتتو تضمین میکنم، تو بیا، نگران نباش
مرگ بر آمریکا
آمریکا و جد و آبادش پشت گوششونو دیدن امنیت دوباره در ایران رو هم دیدن!!!....
Iran, Islamic Republic of
خفه شو دیپلمات احمق
يكي را تو ده راه نميدن جارو به دمش مي بنده!!