سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

دروگبا فصل آینده دستیار مورینیو می‌شود

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب: 346180
طبق اعلام یک نشریه انگلیسی، آقای خاص قصد دارد شاگرد ساحل عاجی قدیمی‌ خود را به کادر فنی چلسی اضافه کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نشریه تایمز چاپ لندن مدعی شده است که دیدیه دروگبا، مهاجم پیشین چلسی که اکنون برای تیم گالاتاسرای توپ می‌زند، در پایان فصل جاری کف‌هایش را آویزان خواهد کرد و از فصل آینده به عنوان دستیار ژوزه مورینیو مشغول به کار می‌شود.

طبق ادعای تایمز دروگبا که در پایان فصل ۱۲-۲۰۱۱ چلسی را به مقصد گالاتاسرای ترک کرد می‌خواهد با حضور در کادر فنی چلسی و کسب تجربه زیر نظر آقای خاص همان راهی را برود که آیتور کارانکا، دستیار پیشین مورینیو پیمود. کارانکا در ۳ فصل مربیگری مورینیو در رئال مادرید (از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳) به عنوان دست راست مورینیو ایفای نقش کرد اما حاضر نشد با او به چلسی برود. او اکنون به عنوان سرمربی تیم میدلزبورو در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس فعالیت می‌کند.

از قرار معلوم رومن آبراموویچ، مالک روس باشگاه چلسی نیز به بازگشت دروگبای ۳۵ ساله به استمفوردبریج چراغ سبز نشان داده و با پیوستن وی به کادر فنی آبی‌پوشان لندن موافقت کرده است. قرارداد دروگبا با گالاتاسرای در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و از آنجایی که خانواده او در لندن به سر می‌برند، احتمال اینکه مهاجم تیم ملی ساحل عاج نیز به آنها ملحق شود، زیاد است.

دروگبا در دوران ۸ ساله بازیگری خود در چلسی ۳ بار قهرمانی در لیگ برتر، ۴ بار قهرمانی در جام حذفی انگلیس، ۲ قهرمانی در جام اتحادیه این کشور و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *