کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش‌فدراسیون‌جودو به‌مصاحبه سمیه‌حیدری

6 اسفند 1392 ساعت 15:45

فدراسیون جودو به اخبار منتشر شده درباره بانوی جودوکاری که با چادر بر روی سکوی قهرمانی رفت واکنش نشان داد.


به گزارش جهان، پیرو انتشار مصاحبه خانم "سمیه حیدری" بانوی محجبه جودوکار کشور با جهان نیوز و نیز خبری درباره حذف وی از مسابقات قهرمانی کشور روابط عمومی فدراسیون جودو جوابیه ای صادر کرده است که همراه با پاسخ جهان نیوز منتشر می گردد.

مدیر مسئول محترم خبرگزاری جهان نیوز

با سلام

احتراما به استحضار می رساند که در طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر مشکلات سرکار خانم سمیه حیدری در آن خبرگزاری منتشر گردیده است. این فدراسیون ضمن تکریم از بانوان جودوکار محجبه کشور که در صحنه های مختلف باعث افتخارآفرینی می شوند جهت تنویر اذهان ملت شریف ایران اعلام می دارد که کلیه هزینه های سفر ایشان به مسابقات برون مرزی، با هماهنگی این فدراسیون از هیات خراسان شمالی که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت نموده بود تامین گردیده است و مدارک مستدل آن در فدراسیون موجود می باشد.

در رابطه با حذف ایشان از مسابقات قهرمانی کشور بنابر قوانین و مقررات برگزاری مسابقات، هیچ ورزشکاری در قالب استان های دیگر بدون مجوز استانی که در آن سکونت و فعالیت می نماید،نمی تواند شرکت نماید و این تصمیم در پی اعتراض استان های دیگر در شورای فنی بانوان مطرح و با حداکثر آرا  این تصمیم اتخاذ گردید و کلیه اسناد و مدارک در فدراسیون جهت هرگونه پیگیری موجود می باشد.

ضمنا از آن خبرگزاری وزین خواهشمند است قبل از انتشار هرگونه خبری از صدق یا کذب بودن آن اطمینان حاصل نماید و خواهشمند است این جوابیه نیز طبق قوانین مطبوعات منتشر گردد.

ضمنا فدراسیون آمادگی کامل دارد جهت رفع هرگونه ابهام دراین زمینه به هر مرجعی پاسخگو باشد.

پاسخ جهان

ضمن تشکر از فدارسیون جودو، انتظار می رفت مسئولان این فدراسیون محترم در مورد مساله حجاب و محدودیتهایی که برای خانم حیدری بوجود آمده  و نیز موضوع تمرین مختلط در اردوی تیم ملی که فیلم و عکس آن در اختیار جهان نیوز است توضیح می دادند. سکوت مسئولین فدراسیون جودو در این موارد و بسنده کردن به موضوعات مالی قابل تامل است.

از آنجا که با خبر شدیم پیگیری این موضوع در دستور کار نهادهای ذیربط قرار گرفته از ذکر موارد دیگر خودداری نموده و به احترام مسئولین فدراسیون جودو جوابیه ناقص آنها را منتشر کردیم.


کد مطلب: 346086

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/346086/واکنش-فدراسیون-جودو-به-مصاحبه-سمیه-حیدری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com