پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۲

توسل به دروغ‌ برای توجیه توهین‌ به منتقدان

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 343191
برخی از طرفداران دولت یازدهم توهین‌های مکرری که به منتقدان می‌شود را نه تنها محکوم نمی‌کنند، بلکه ضمن تأیید این توهین‌ها برای کار خود استدلال هم دارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدمحسن میرشمسی از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشت: برخی از طرفداران محترم آقای روحانی و دولت یازدهم توهین‌های مکرری (افراطی، تندرو، ضدقانون، حسود، مغرض، کوردل، بی‌سواد، بی‌دین و ...) که به منتقدان می‌شود را محکوم می‌کنند و برخی دیگر از ایشان نیز نه‌تنها محکوم نمی‌کنند بلکه تأیید هم می‌کنند و یادآور می‌شوند که احمدی‌نژاد هم منتقدان خود را "خس و خاشاک" لقب داده و آیت‌الله علم‌الهدی هم آنان را "بزغاله و گوساله" نامیده‌ است!

این ادعا هم از آن دسته دروغ‌هایی است که اصلاً و ابداً شاخ و دم ندارد!

و البته پس از بارها بحث و جدل و ارائه سند و مدرک دال بر دروغ بودن این ادعا، این دوستان عزیز باز هم بر این دروغ پافشاری می‌کنند و اصرار می‌ورزند!

احمدی‌نژاد ۲۴ خرداد سال ۸۸ یک روز قبل از راهپیمایی ۲۵ خرداد طرفداران موسوی در میدان ولیعصر در جمع طرفداران خود سخنرانی کرد.

متن دقیق جملات و کلمات و تعابیر احمدی‌نژاد این است:

"در انتخابات ایران ۴۰ میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین‌کننده اصلی بوده‌اند. حالا چهار تا خس و خاشاک این گوشه‌‌ها کاری می‌کنند، بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنان نخواهد گذاشت. ۷۰ میلیون ملت ایران و ۴۰ میلیون شرکت‌کننده در انتخابات همه عزیزند، همه ملت ایرانند و همه هم‌دلند و دولت خادم همه آنان و در خدمت همه آنهاست. رقابت‌ها به پایان رسید و دوره دوستی‌ها و ساختن‌ها آغاز شد."

دیگر واضح‌تر از این که ادعای این دوستان از اساس کذب و دروغ است؟!

احمدی‌نژاد می‌گوید ۷۰ میلیون ایرانی و ۴۰ میلیون شرکت‌کننده در انتخابات همه عزیزند و دولت خادم همه آنهاست. این یعنی چه؟! یعنی حتی ۱۳ میلیون نفری که به موسوی رأی دادند هم برای دولت عزیز هستند و دولت خادم آن ۱۳ میلیون نفر هم هست!

حالا باز بعضی بیایند و دروغ بگویند!

بزغاله و گوساله چه زمانی گفته شد؟! ۹ دی سال ۸۸ یعنی چند روز پس از آن فجایع روز عاشورا که عده‌ای سوت و کف زدند و حرمت امام حسین را شکستند و خیمه عزاداری آتش زدند و شعار مرگ بر جمهوری اسلامی و مرگ بر اصل ولایت فقیه سردادند!

اما آیت‌الله علم‌الهدی دقیقاً چه گفت:


"این نظام به جان مردم بسته است و اصل محوری این نظام ولایت فقیه است. این مملکت زیر چکمه ۴۰هزار مستشار آمریکایی بود. این مملکت در دست نظام ستمشاهی بود و این مردم با سینه‌ خشک به استقبال گلوله داغ رفتند، قطره قطره خون خود را داده‌اند تا ولایت فقیه را حاکم کردند. آن وقت یک مشت بزغاله گوساله بیایند در مقابل چشم مردم به اصل ولایت فقیه توهین کنند؟"

آیت‌الله علم‌الهدی کسی که به اصل ولایت فقیه و نه حتی شخص رهبری توهین می‌کند را بزغاله و گوساله توصیف کرده است!

خُب؛ کجای این توهین به منتقدان است؟!

اینقدر بر دروغ به این رسوایی پای نفشارید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
شیری که خوردی حلالت
دولت راستگویان و تحمل کننده مخالفه دیگه!!!!!!!!!