کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فردالدین حدادعادل تشریح کرد:

بر سر استقلال‌مان با هیچ‌کس تعارف نداریم

"استقلال و آزادی" با ارزش‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی پس از انقلاب

20 بهمن 1392 ساعت 20:07

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه استقلال، آزادی مهم‌ترین و اصلی‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی در این ۳۵ سال است، گفت: یکی از مصداق‌های اصلی و مهم بین‌المللی، دستیابی کشور به استقلال و آزادی در برابر قدرت‌های بزرگ است.


به گزارش جهان، "فریدالدین حداد عادل" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران طی ۳۵ سال اخیر اظهار داشت: اصلی‌ترین دستاورد ایران اسلامی پس از انقلاب توانمندی و دستیابی به مسائل و موضوعاتی است که ابرقدرت‌ها در طول تاریخ خود، دستیابی آن‌ها را برای کشورهای جهان سوم دست‌نیافتنی جلوه داده بودند.

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی مهمترین و اصلی‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی در این ۳۵ سال است، گفت: یکی از مصداق‌های اصلی و مهم بین‌المللی، دستیابی کشور به استقلال و آزادی در برابر قدرت‌های بزرگ است.

حدادعادل بیان داشت: در دستیابی و چگونگی حفظ بزرگترین و با ارزشترین دستاورد انقلاب اسلامی، اندیشه‌های گوهربار "مقام معظم رهبری"، امام راحل و مجاهدت‌های مردم را نباید نادیده انگاشت.

این فعال سیاسی درباره چگونگی حفظ چنین دستاوردی برای نظام و کشور گفت: باید عزم ملی و اراده عمومی جامعه را برای حفظ استقلال و آزادی کشور در همه حال تقویت کرد.

وی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نمونه بارزی از چنین تلاشی برای حفظ این دستاورد بزرگ انقلابی است اما در کنار آن نخبگان و مسئولان اجرایی کشور هم باید با اتخاذ تدابیر مناسب سعی در کاهش فاصله‌های طبقاتی جامعه کنند تا باز هم ملت در خلق حماسه‌های پرشور کشور در صف مقدم باشند.

حدادعادل به پیام امسال ملت ایران در ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد: مردم باید در سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در صحنه برای بار دیگر به آمریکا نشان دهند که علی‌رغم نرمش قهرمانانه‌ای که در مواضع اخیر خود در پذیرش توافقنامه نشان دادند، هنوز استقلال کشور برایشان مهمترین عنصر حیاتی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت و نظام باید بر سر حفظ استقلال، قدرت و تمامیت ارضی کشور و شأن و حرمتشان را در عرصه‌های مختلف به اثبات برسانند که در هیچ زمینه‌ای با کسی تعارف نمی‌کنند و هیچ معامله‌ای در این خصوص با ابرقدرت‌ها ندارند.
 


کد مطلب: 343002

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/343002/سر-استقلال-مان-هیچ-کس-تعارف-نداریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com