يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
در ادامه عملیات ارتش سوریه اعلام شد؛

هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها در حمص

انهدام چند خودرو حامل سلاح در دیرالزور
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 341947
منابع سوری از کشته شدن شمار زیادی از تروریست های مسلح در حمص و حلب و نیز انهدام چندین دستگاه خودرو حامل سلاح و مهمات در دیرالزور در ادامه عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی این کشور خبر دادند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نوشت: یگان هایی از ارتش سوریه، تروریست هایی را که از محله الورشه به خیابان الوادی در باب السباع شهر حمص نفوذ کرده بودند، به هلاکت رساندند و سلاح ها و مهمات آنها را منهدم کردند.

نیروهای ارتش همچنین پنج دستگاه خودرو حامل سلاح و مهمات تروریست ها در دیرالزور و یک تونل را که تروریست ها از آن استفاده می کردند، منهدم کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

همچنین ده ها تروریست در محله های الجندول،هنانو،المرجة ، دوار الجاووز وکرم الضمان شهر حلب کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی سوری به سانا گفت شمار زیادی از تروریست ها در محله القرابیص و روستاهای الدارالکبیره، الخالدیه و الغاصبیه از جمله غازی دخان یکی از سرکرده های گروه های تروریستی مسلح به هلاکت رسیدند.

همچنین شماری از تروریست ها خود را به یگان های نظامی در محله جوره الشیاح تسلیم کردند.از سوی دیگر یک یگان از نیروهای ارتش سوریه یک دستگاه خودرو مجهز به تیربار را در محله الصناعه منهدم کردند و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

به گفته منابع رسمی سوری، یک تونل به طول ۲۹ متر در زیر زمین که تروریست ها برای جابجایی و انبار سلاح و مهمات در محله الجبیله استفاده می کردند به همراه چهار دستگاه خودرو متعلق به آنها منهدم شد.

از سوی دیگر در درگیری نیروهای ارتش با گروه های تروریستی مسلح در محله المطار شماری از تروریست ها کشته شدند.

در حلب نیز چند خودرو حامل سلاح و مهمات تروریست ها و چند مقر آنها منهدم شد و در عملیات ارتش در برخی مناطق ادلب و حلب هم ده ها تروریست کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی به سانا گفت شمار زیادی از تروریست ها در محله های قاضی عسکر، کرم میسر، کرم الجزماتی شهر حلب کشته شدند.

این منبع همچنین از متلاشی شدن چندین گروه تروریستی در روستاهای الجدیده، کویرس، عربید و اطراف زندان مرکزی حلب و انهدام چندین خودرو حامل سلاح و مهمات متعلق به تروریست ها در عزان و شهرک صنعتی خبر داد.

این در حالی است که حملات تروریست ها به مناطق مسکونی همچنان ادامه دارد و یک زن و یک کودک در حمله خمپاره ای به محله المیدان شهر حلب کشته و هفت غیرنظامی دیگر زخمی شدند.

در حمله خمپاره ای تروریست ها به محله مسکونی العماره شهر دمشق دو غیر نظامی زخمی شدند .در ادلب چندین مخفیگاه تروریست ها در مناطق نحله و کفرلاتا منهدم و شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *