سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

توزیع مواد مخدر با کمک «فیس‌بوک»

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 341785
مأموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی‌های گسترده در فضای حقیقی و مجازی موفق شدند یک متهم را در این باره شناسایی و دستگیر کنند.
به گزارش جهان به نقل از وطن امروز، رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی از دستگیری عامل تبلیغ و فروش مواد مخدر در فیس‌بوک در شهرستان بجنورد خبر داد.

سرگرد سهیل خاکشور، رئیس‌پلیس فتای استان خراسان‌شمالی با اعلام این خبر گفت: با رصد و پایش مستمر در فضای مجازی توسط مأموران پلیس فتا مشخص شد که فردی با ایجاد صفحه جعلی در یکی از شبکه اجتماعی، اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار تصاویری با محتویات تحریک به استعمال مواد مخدر و روان‌گردان و آموزش آن می‌کند.

وی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران در جهت پیشگیری از وقوع این آسیب مراتب شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی تصریح کرد: مأموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی‌های گسترده در فضای حقیقی و مجازی موفق شدند یک متهم را در این باره شناسایی و دستگیر کنند. سرگرد خاکشور یادآور شد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهم مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *