يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۱
۱۳

برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان برای حذف عارف

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 339520
در جلسه تعدادی از اعضای مجمع روحانیون که درباره انتخابات مجلس برگزار شد، حاضران معتقد بودند ما شانسی برای پیروزی در انتخابات مجلس با ارائه لیست مستقل نداریم.
برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان برای حذف عارف
به گزارش جهان، عنصر خاکستری اصلاحات نیز با تایید سخنان حاضران گفته است: "ما در انتخابات خبرگان شانس موفقیت با ارائه لیست مستقل داریم اما در انتخابات مجلس چاره ای جز ائتلاف با جریان اعتدال نداریم."

همچنین در جلسه اصلاح طلبان از محمد خاتمی خواسته شده است با محمد رضا عارف صحبت شود تا وی از کاندیداتوری و ارائه لیست مستقل در تهران منصرف شود.

در این جلسه گفته شده اگر عارف را متقاعد کنیم در یزد کاندیدا شود هم وارد مجلس می شود و هم لیست اصلاح طلبان متشتت نمی شود. در این جلسه تاکید شده چنانچه عارف در تهران سرلیست نباشد پتانسیل کاندیداتوری برای ریاست مجلس را از دست داده و کار ما راحت تر می شود. در این جلسه پیشنهاد شده موسوی لاری رابط انتخاباتی خاتمی و عارف باشد.

در همین حال، جمعی از اصلاح طلبان و اعتدالیون هم درباره چگونگی به وحدت رسیدن در انتخابات مجلس به شور نشستند. (ع- م) نماینده اصلاح طلبان در این جلسه پیشنهاد داده است که ما در تهران مانع ارائه لیست جداگانه نشویم اما در شهرستان ها حتما باید با لیست واحد شرکت کنیم.

در پاسخ به این پیشنهاد، (الف- ت) نماینده اعتدالیون گفته این پیشنهاد رندانه است. شما در شهرستان ها که نه رسانه و نه تشکیلات منسجم دارید می خواهید از ظرفیت ما استفاده کنید اما در تهران که رسانه و پایگاه دارید می خواهید لیست مستقل دهید و پیروزی خود در تهران را به سراسر کشور تعمیم دهید و بگویید ما پیروز انتخابات مجلس بودیم.

از سوی دیگر، در جلسه اخیر حزب منحله مشارکت مقرر شده که به هواداران خود در شهرستان ها توصیه کنند آمادگی شان را برای حضور در انتخابات مجلس بالا برده و با اعلام پروژه" بسیج ثبت نام" وارد صحنه شوند.

اعضای حزب منحله مصوب کرده اند با فراخوان ثبت نام هواداران خود باید هزینه رد صلاحیت ها را در شورای نگهبان بالا ببریم. تلاش اخیر این حزب برای فک پلمپ دفتر این حزب ناکام مانده است.

از سوی دیگر مشرق از جبهه جریان انحرافی خبر داد است که در جلسه گروهی از مدیران احمدی نژاد که در دفتر یک دانشگاه در حال تاسیس برگزار شد، گفته شده است:" ما برای انتخابات مجلس در تهران شانسی نداریم اما وضعیت مان در برخی شهرها به ویژه شهرهای کوچک خوب است. اگر بخواهیم در مجلس کرسی داشته باشیم باید شبکه هواداران خود را در شهرها منسجم نماییم."

در این جلسه طرح برگزاری یک نشست سراسری متشکل از مسوولان ستادهای انتخاباتی حامیان احمدی نژاد در تهران به تصویب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
عارف باید مواظب باشه بازیچه دست خود اصلاح طلبا نشه
فعلا که عارف عروسک خوبی برای اصلاح طلبان است و چون اصلاح طلبان می دانند خاتمی عروسک گردان عارف است و عارف هم بله قربان گوی خاتمی است
مسعود
Germany
اون وقت اقایون حزب الهی واصول گرا راحت نشستند وتلاشی هم نمی کنند ومعتقدهستند که باید نفراول باشن
Iran, Islamic Republic of
گزینه های جریان انحرافی برای مجلس عبارتند از:
ح.ب
ش.م
ا.ک
ح.م
ع.د
ع.ج
ع.م
ق.ب
ا.ب
و....
ممنون از اطلاعاتت
این گزینه ها هم کاندیدای اتخابات یکی از کشور های اروپایی اند:
a.y
i.d
q.c
ii.c
g.h
w.e
United States
هیچ کدوم از این گروهها رای نخواهند اورد، خواهید دید
Iran, Islamic Republic of
چی شد پس
Iran, Islamic Republic of
چیه سانسورچیها
علي طهماسب پور
Iran, Islamic Republic of
... انحراف در فكر شماست تو خودتون بگرديد از خدا هم بترسيد مگر شما صراط مستقيم هستي كه بقيه رو به انحراف متهم مي كني (البته مي دوم نظرات اينجوري رو نمي زارين...
اصلاح طلبان گرایش به عتدال بیشترین کرسی ها را در مجلس آینده بدست میارند و اوصول گرا های افراطی به اقلیت هم نمی رسند
بیخیال
موظب باشند آقای عارف چون پوسته اعتماد به اصلاح طلبان مثل موز لیزه
Iran, Islamic Republic of
این انحرافه و اون فتنه گر فلان واداده س این لیبرالیست اون آقا مفسد بهمانی انقلابی نیست
کسی نمیمونه بجز شما
Iran, Islamic Republic of
سلام شما زياد نگران آقاي عارف نباشيد ،ممنون