دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

«درس‌هایی از نهج‌البلاغه» در سرچشمه

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 337481
دهمین جلسه از سلسله جلسات هفتگی «درس‌هایی از نهج البلاغه» چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سرچشمه، در آستانه ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع) دهمین جلسه «درس‌هایی از نهج البلاغه» با حضور دانشجویان، طلاب و سایر علاقه‌مندان و فرهیختگان برگزار می‌شود.

در این جلسه که چهارشنبه بیست و پنجم دی ماه مطابق با سیزدهم ربیع الأول، با نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد، «محسن اسماعیلی» استاد دانشگاه و عضو حقوقدان شورای نگهبان به شرح و تفسیر نهج البلاغه می‌پردازد.

شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و تمهیدات لازم برای رفاه شرکت کنندگان از جمله پارکینگ، توسط مجموعه فرهنگی سرچشمه در نظر گرفته شده است.

افراد علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در این جلسه به نشانی: مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در محل سابق حزب جمهوری و در جوار قتلگاه ۷۲تن، پایین‌تر از میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان شهید صیرفی‌پور مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *