دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

چه کشورهایی به تدفین شارون نرفتند؟

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 337334
مراسم تدفین نخست‌وزیر اسبق رژیم‌صهیونیستی که به سبب جنایاتش به «قصاب بیروت» معروف شده بود، در حالی برگزار شد که هیچ نماینده‌ای از کشورهای عربی، آفریقایی و آمریکای لاتین در این مراسم حضور نداشته‌اند.
به گزارش جهان، آفتاب به نقل از شبکه بی‌بی‌سی خبر داد، مراسم تدفین «آریل شارون» امروز در حالی برگزار شد که هیچ نماینده‌ای از کشورهای عربی، آفریقایی و آمریکای لاتین در این مراسم حضور نداشته‌اند.

بی‌بی‌سی با اشاره به نقش فعال شارون در جنگ‌های رژیم‌صهیونیستی و دستور او مبنی بر تجاوز به جنوب لبنان، نوشته است این اقدامات شارون را فردی «بسیار منفور در سرتاسر جهان عرب» تبدیل کرده است.

این گزارش می‌افزاید: فلسطینی‌ها او را به دلیل نقش داشتن در کشتاری که در سال ۱۹۸۲ به دست فالانژهای مسیحی در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا انجام شد، به عنوان یک جنایتکار جنگی می‌شناسند. تحقیقاتی هم که از سوی اسرائیلی‌ها انجام شد، او را در این زمینه مسئول شناخت.

مراسم نخست‌وزیر اسبق رژیم‌صهیونیستی با حضور «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور آمریکا و «تونی بلر» نخست‌وزیر اسبق انگلیس برگزار شد. او قرار است در مزرعه و گاوداری شخصی‌اش دفن شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
آره، زیر پهن گاوها دفنش کنید، جای خوبیه!
بیچاره پهن ها
Iran, Islamic Republic of
خوب جاییه براش البته تو خوک دونی دفنش میکردند بهتر بود
باید تو مستراح دفنش کنن