دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
در مشهد صورت گرفت؛

کشف ۱.۵ میلیون نخ سیگار قاچاق

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب: 336774
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: محموله سیگار قاچاق از یک تریلی در مشهد کشف شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بیدمشکی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای سنگین از قاچاق سیگار به مشهد، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را به منظور کشف و دستگیری عاملان این قاچاق آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بلافاصله پس از کسب این خبر، با تشکیل اکیپی ویژه اقدامات فنی خود را آغاز کرده و پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی نهایتا یک دستگاه تریلی کانتینردار را در این رابطه شناسایی و ضمن توقیف به بررسی آن پرداختند.

بیدمشکی عنوان کرد: ماموران در بازرسی اولیه از خودرو که فاقد هرگونه بار در داخل کانتینر بود، به مورد خاصی برخورد نکرده، سپس با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بررسی دقیق‌تر خودرو اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با برسی دقیق‌تر مشخص شد که سیگارها به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده‌اند که در این رابطه تعداد یک میلیون و ۵۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۸۰ هزار ریال کشف و ضبط شد.

وی در پایان با اعلام اینکه یک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد بیان داشت: پرونده تکمیلی در این خصوص تشکیل و به همراه مستندات مربوطه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *