سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۲
۱۳

دعوت از "استراو"به پیشنهاد چه کسی انجام شد؟

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 336683
سریع القلم در جلسه ای از اینكه دستگاه دیپلماسی همه توجهش را به آمریكایی ها معطوف كرده و انگلیس را رها كرده گلایه كرده است.
دعوت از "استراو"به پیشنهاد چه کسی انجام شد؟
به گزارش جهان، محمود سریع القلم پیش بینی كرده است كه ظریف در كارش شكست بخورد، مگر اینكه ارتباطات با انگلیس هم نزدیك شود و از این طریق هم فشارهایی به امریكا بیاید.

گفته میشود سریع القلم به واسطه روابط خوبی که با انگلیسیها دارد و از جمله موضوع دعوت از جك استراو وزیر خارجه اسبق انگلیس و نماینده انگلیس در پارلمان اروپا به ایران هم با پیشنهاد و وساطت وی صورت گرفته و قرار است كه جك استراو نقش میانجی نزدیكی بیشتر ایران به انگلیس را بازی كند.

همچنین یکی از نزدیکان رئیس جمهور هم ارتباط نزدیكی با سریع القلم دارد و فوق لیسانسش از لندن را با كمك و راهنمایی سریع القلم گرفته است. این فرد اخیرا با كاردار غیر مقیم انگلیس دیدار داشته و از وی برای كمك به برطرف شدن مشكلات مربوط به تحصیلات فرزندانش در انگلیس كمك خواسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
واقعا برای این مسئولین متاسفم
به خدا خجالت می کشم از ادست اینها
بابا به خدا آمریکا و انگلیس جفتشون عین همن و می خوان مارو نابود کنن
حالا این احمق هارو دعوت می کنن و با خانواده های شهیدی که خودشون شهید کردن همین جک و باراک
یه نفر
به به
باز هم استاد مجد درباره این موضوع اظهار فضل کردن!
جالبه برادر شما که در آمریکا زندگی می کنی امورات شم چظوری می گذره؟ ما که همیشه نام شما و نظراتتان را در سایت ها می بینیم؟حتما بیکارید که انقدر در سایت ها می چرخید هزینه ها چطوریه ظاهرا سخت نیست براتون که اینگونه دوباره توهم زدید
مجید مجد
United States
آقا و یا خانم یه نفر
شما ظاهرا بیکار هستید که به جای سایت ها بنده را رصد می کنید ولی بنده بیکار نیستم همانطور که قبلا گفتم بنده روستایی زاده و روستایی نشینی بودم که بعد از اتمام دوره دانشگاه قسمت این شد که برای انجام تحقیقاتی در زمینه علل افزایش بیش از حد آدمکشی و تجاوز و فساد در آمریکا به کشور ظلم و دروغ آمریکا که دولت آن با آدمکشی و اسلحه سرپا است بروم تا تحقیقاتی انجام دهم و چند سالی است که در این کشور حضور دارم ولی همواره روح و روانم در کشورم و همان روستایی است که برخی از مسئولین به آنجا اعتقادی ندارند.آری بنده بیکار نیستم اما افتخار می کنم که در سایت های انقلابی ایران حضور دارم و اطلاعاتم را کامل می کنم.
ضمنا اگر کمی ادب هم یاد بگیرید خوب است
جهان خواهشا پاسخ بنده را به ایشون سانسور نکن
علی
اقای روستا نشین، روستا کجا آمریکا کجا؟؟؟
بابا اینقدر به این آقا مجید گیر ندید محفل دوستانه است. ایشان هم آدم خوبیه هر چند گاهی یه خورده دعوامون می کنه ولی آدم محترمیه.
آقایان؛ تقبل الطاغوت!
یکی رابطه اش با آمریکا خوب است! یکی رابطه اش با انگلیس خوب است! یکی تحصیل کرده آلمان است! یکی نگران وحدت امت اسلام است و وکیل مدافع وهابیت می شود!

و این صدای حضرت امام است که اصلا شنیده نمی شود: امیدوارم روزی برسد که فریاد مرگ بر آمریکا از کلیسا ها شنیده شود. و این سخن امام است که هرگز باور نمی شود که آمریکا شیطان بزرگ است. و این سخن حضرت امام است که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیافتد. و این سخن امام است که خطر اسلام آمریکایی را هشدار داد.


بیرق های سید الشهدا را از سر درها بردارید که امروز باید بر سر در خانه هایمان پرچم آمریکا و انگلیس و آلمان و اسرائیل را بیاویزیم! ...
واقعا برای برخی از اعضا هیأت دولت متأسفم
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا يواش يواش دراه معلوم ميشه كه چه كساني با كمك انليس پليد در كشور به قدرت رسيده اند و در صدد هموار كردن جاده و شرايط براي حضور انگليس در صحنه سياسي كشور خودشونو جر و واجر مي كنند و به آب و آتش مي زنند .
امين
عجيبه يكي تدو دولت طرفدار رابطه با امريكاست.
يكي ديگه طرفدار رابطه با انگليسه.
يكي ديگه فرانسه.
يكي ديگه كانادا.
يكي ديگه چين.
و
...

حالا يه سوال كي به فكر رابطه با مردمه؟ حداقل يكم يعني 10 درصد به جاي رابط با قاتلان مردم جهان و ايران به مردم رابطه برقرار كنيد. جاي دوري نميره.
یکی هم می گه؟؟/بی خیال!
جک استراو این دفه بیاد تو همون فرودگاه قلم پاشو خودم خرد می کنم
قرار شده 400 میلیون دلار از پولهای بلوکه شده را به دانشجویان بورسیه که اکثرا" از نور چشمی ها هستند بدهند.
چه کسی به مجلس دعوتش کرده؟