جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۴

تردد آقازاده در ساختمان نیاوران/ بازداشتی فتنه در راه دانشگاه آزاد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 335762
مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی از متهمان فتنه ۸۸، تردد مکرر و روزانه ای به دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد در میدان شهید باهنر(نیاوران) تهران دارد.
تردد آقازاده در ساختمان نیاوران/ بازداشتی فتنه در راه دانشگاه آزاد
به گزارش جهان، ندای انقلاب افزود: او روزگاری در طبقه ششم این ساختمان مسئولیت رئیس دفتری هیات امنای دانشگاه آزاد را برعهده داشت که امروز این مسئولیت برعهده برادر کوچکش یاسر است. درهمان ایام از طبقه ششم این ساختمان که امروز محل تردد وی است اسناد مهمی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز، اسناد مالی غیر مرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارشهای مرتبط با یكی از متهمان فتنه ۸۸ به دست آمده بود.

این سایت در خبر دیگری نوشته است: عمار.ک، بازداشتی فتنه ۸۸ و از گردانندگان سابق سایت های بدنام وابسته به یک آقازاده فتنه گر که پدر وی از استانداران زمان خاتمی بوده، قرار است به زودی به عنوان سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد منصوب شود. پیش از این با اشاره به انتصاب (نسرین.و) بازداشتی دیگر فتنه ۸۸ به عنوان دبیر سیاسی روزنامه دولت از احیا و رخنه عناصر افراطی در رسانه های کشور به ویژه رسانه های دولتی خبر داده شده بود.

همچنین، برخی مسئولان وزارت علوم پس از رفع ممنوعیت تحصیل شماری از دانشجویان افراطی و ساختار شکن، تلاش های خود را برای احیای شاخه افراطی و غیرقانونی دفتر تحکیم وحدت موسوم به طیف علامه آغاز کرده اند. بر اساس این گزارش با پشتیبانی برخی مسئولان وزارت علوم شورای جعلی احیای انجمن های اسلامی شکل گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا وکیلی ولمون کن جهان اگه بنا بود برخورد کنن !
چرا ماباید کاسه داغ تر از آش بشیم!!!
راست میگه این خبرها بجز اعصاب خوردی چیز دیگه ای نداره جهان جان
کشور مال این اقایونه اگه مال ما بود حداقل این اقا اینجا ازاد نبود
Iran, Islamic Republic of
جهان جان
مگه نمیدونی دانشگاه آزاد ماله باباشه!!!!
وزارت علوم هم شده مال دار و دسته خاتمی!!!
اصلا همه ایران مال باباشه . فقط ملت شهید پرور ایران همه کلاٌ مستاجرین این خانواده هستند
جهت خوانندگان محترم و یاداوری اینکه دانشگاه ازاد و مجمع در قبل از انقلاب در شهرشان بنام ایشان زده بودند و کسانی که قبول ندارند برای بررسی سند دانشگاه ازاد که بنام پدر ایشان است به دفتر مجمع مراجعه کنند
Iran, Islamic Republic of
وقتی ازاد باشه گشت بزنه می ره دنبال حقوق 14 میلیونی دیگه
.... امثال بابک زنجانی می رسه.
آقازاده است دیگر چی می شه کرد
تا جونتون در بیاد....
حسن
این حرف و نزنی جای تعجبه . همین جوری هم جون مردم درمیاد .. ولی ایستاده ایم گوش به فرمان رهبر.
آقا زاده اختلاسگر اینجا
آقازاده متهم اونجا...
آقازاده ه.ر همه جا...

میگم چطوره همه ملت بریم زندان این آقا راحت تر باشد!
این عکسها جز اینکه اعصاب ملت ایران را خراب بکند کاری دیگر نمی تواند بکند اینان که هزاران جرم کردند به واسطه پدرانشان بخشیده می شوند پس چرا با این عکسها و این خبرهای ... اعصاب ملت ایران را خراب می کنید. فقط می گوییم خداوند از اینان نگذرد و خداوند لعنتشان کند.
Iran, Islamic Republic of
نمونه و اسوه عدالت ...
Iran, Islamic Republic of
شماچرامیسوزید ؟؟