سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

جان‌کری بار دیگر با ابومازن دیدار کرد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 335333
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با رئیس تشیکلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از جروزالم پست نوشت: "جان کری" وزیر خارجه آمریکا امروز برای دیدار با ابومازن به رام الله رفت. این درحالی است که گفتگوهای پیشین کری با مقامات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان نتوانست مذاکرات سازش خاورمیانه را از بن بست کنونی خارج سازد. بر این اساس محور اصلی اختلافات دو طرف ادامه حضور نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان اسرائیلی در مناطق فلسطینی است.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شده دیدارهای مکررش با مقامات تل آویو و رام الله با هدف کاستن از شکاف موجود در بین آنها و رسیدن به یک چارچوب برای توافق احتمالی در آینده انجام می گیرد.

در همین حال یک مقام فلسطینی نزدیک به ابومازن در مورد نتیجه بخش بودن دیدار مجدد کری با رئیس تشکیلات خودگردان ابراز ناامیدی کرد. مذاکرات سازش خاورمیانه با میانجیگیری واشنگتن در حالی از بیست و نهم آوریل سال ۲۰۱۳ از سرگرفته شده که با وجود ابراز امیدواری آمریکا، نشانه ای از پیشرفت در آن به چشم نمی خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *