سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

شکایت سعید مرتضوی از ۸ روزنامه

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 333946
وکیل سعید مرتضوی از طرح شکایت موکلش از ۸ روزنامه در دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.
به گزارش جهان، سعید ایوبی در گفتگو با مهر اظهار داشت: موکلم از ۸ روزنامه از جمله روزنامه های شرق، اعتماد، همشهری، مردم سالاری، جوان و ایران به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده است.

وی افزود: موضوع درخواست ما به سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه الزام این روزنامه ها به چاپ جوابیه موکلم در خصوص گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۲۳ قانون مطبوعات، این روزنامه ها باید فضایی دو برابر حجم خبری که در این باره منتشر کرده اند را به چاپ جوابیه اختصاص می دادند که این اقدام انجام نشد.

وی افزود: همچنین در خصوص افترا و نشر اکاذیب شکایتی علیه این روزنامه ها مطرح شده که پرونده این شکایت ها برای رسیدگی به شعبه ۴ و ۱۲ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است.

ایوبی خاطرنشان کرد: سعید مرتضوی تاکنون هیچ شکایتی را علیه خبرگزاری ها و سایت های خبری مطرح نکرده است.

وی در پایان درباره شکایت موکلش از وزیر کار و رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: این شکایت ها در دادسرای کارکنان دولت مطرح و در حال رسیدگی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عمار
Iran, Islamic Republic of
برخورد با این پرونده کاملا جناحی انجام شد. چرا که پرونده تکمیلی مجلس باید تقدیم قوه قضاییه میشد و سپس حکم صادر میشد و بعد از قطعیت حکم اسامی منتشر میشد!
درسایر پرونده ها اسامی با حروف ب م د ز ر ح و....غیره ذکر میشود اما در این مورد اسامی همراه با عکس رنگی منتشر شد.
امیدوارم در کشور به جایی برسیم که همه متخلفان را به یک چشم ببینیم وهمه درمقابل قانون یکی شوند از رجال تا کارگر