شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

صمیمی:باید دور از حاشیه تمرین کنیم

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 331476
مربی تیم ملی پرتاب دیسک و وزنه گفت: باید دور از حاشیه تمرین کنیم تا ملی پوشان تمرکز لازم را داشته باشند.
صمیمی:باید دور از حاشیه تمرین کنیم
به گزارش جهان، عباس صمیمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد برگزاری اردوی ملی پوشان پرتابی در جزیره قشم اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی در اردو وجود دارد و فکر می‌کنم بهترین مکانی که در این فصل برای تمرین وجود داشت، جزیره قشم بود و تمامی امکانات لازم هم برای کار فراهم است. فقط مشکل دایره پرتاب بود که این مسئله هم برطرف شد. البته قرار بود بوشهر را انتخاب کنیم که متاسفانه همکاری های لازم برای برگزاری اردو در این شهر صورت نگرفت و فکر می‌کنم باید تجدید نظری در خصوص برخی هیئت‌ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در اینجا هم کارهای بدنسازی انجام می‌دهیم و هم تمرین های پرتاب. این دو موضوع هیچ کدام از هم جدا نیستند.

سرمربی تیم ملی پرتاب دیسک و وزنه با اشاره به اینکه تمام مواد پرتابی زیر نظر او برگزار می‌شود یا خیر، گفت: پرتاب وزنه و دیسک در حال حاضر تمرینات شان زیر نظر من برگزار می‌شود و کاوه موسوی هم منتظر مربی خارجی اش است.

وی گفت: در پرتاب وزنه باید تکنیک مهران خورند و علیرضا مهر صفوتی را اصلاح کنیم. خیلی سخت است که در مسابقات داخل سالن مدال بگیرند، اما سعی می‌کنیم با تمریناتی که به آنها می‌دهیم در آغاز فصل رکوردهای خوبی را ثبت کنند.

صمیمی در پاسخ به این سوال که حضور بوخونسف، مربی روسی پرتاب دیسک به کجا رسید، گفت: زمانی که با او مذاکره کردیم او گفت که به ما کمک می‌کند، اما هنوز شرایط همکاری اش مشخص نشده است. تصمیم گیرنده نهایی خودش است؛ یا مربی حدادی می‌شود و یا در مجموع تیم ملی را زیر نظر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طبق صحبت هایی هم که انجام شده است قرار است اردوی دو هفته ای را در زمستان در روسیه برگزار کنیم و در غیر اینصورت کارمان را تا اوایل اسفند در قشم ادامه می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ملی پوشان باید دور از حاشیه تمرین کنند، گفت: یکی از دلایلی که قشم را انتخاب کردیم همین بود که بچه ها به دور از حاشیه و با تمرکز کار کنند. به شخصه تمام مسائل آنها را پیگیری می‌کنم.

این مربی در خصوص اینکه حضور در دوره مربیگری در آمریکا چه قدر به کارش کمک کرده است، گفت: نمی‌توان چیزی را که در کلاس‌ها آموختید را بلافاصله در تمرینات از آن استفاده کنید و روش‌های خود را کنار بگذارید. باید رفته رفته آموخته ها را انتقال دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *