پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

استعفای‌نمایندگان به ضررمنافع‌ملی است

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 331010
تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای نمایندگان در بحث بودجه یک ابزار تهدیدی کم اثر بوده که به ضرر منافع ملی ختم می‌شود.
به گزارش جهان، احمد توکلی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: استعفای برخی نمایندگان به بهانه مشکلات بودجه را حرکت درستی نمی‌دانم و اگر در لایحه بودجه اشکالاتی وجود داشته باشد وظیفه نمایندگان رفع این اشکالات است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه نماینده از خودش سلب رای کند حق مردمی که به وی رای داده‌اند را ضایع کرده است.

توکلی افزود: اینکه می‌بینیم از حوزه‌های مختلف نمایندگانی در مجلس حضور دارند برای دفاع از حق آن مناطق است که اگر بی‌عدالتی برای آن حوزه انتخابیه بود نمایند مربوطه برای رفع آن تلاش کند.

وی با اشاره به استعفای برخی نمایندگان در اعتراض به لایحه بودجه سال ۹۳ کفت: استعفای نمایندگان در بحث بودجه یک ابزار تهدیدی کم اثر است و تعلقات حوزه‌ای و گرایشات قومی را تقویت می‌کند که به ضرر منافع ملی ختم می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاید باعث جایگزینی افراد با عرضه تر شود