سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

سجادی: زمان مجمع بعدی فدراسیون اسکی برابر اساسنامه اعلام خواهد شد

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 330852
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به این که اعضای مجمع فدراسیون اسکی درجلسه امروز صبح به حد نصاب نرسید، برابر اساس نامه، زمان مجمع بعدی به زودی اعلام خواهد شد.
سجادی: زمان مجمع بعدی فدراسیون اسکی برابر اساسنامه اعلام خواهد شد
به گزارش جهان سجادی به نقل از ایرنا گفت: زمان مجمع بعدی فدراسیون اسکی برابر اساسنامه اعلام خواهد شد] شدوانتخابات این فدراسیون در آن زمان برگزار می شود.  
 از وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی افزود: طبیعتاً مطابق قانون تا زمان برگزاری انتخابات، فدراسیون اسکی با سرپرست اداره خواهد شد.
 
وی با اشاره به تقویم انتخابات سایر فدراسیون های ورزشی گفت: برنامه زمان بندی انتخابات فدراسیون ها قبلا اعلام شده و مطابق برنامه تا پایان سال انتخابات این فدراسیون ها برگزار خواهد شد.
 
سجادی در مورد آئین نامه های مربوط به اساس نامه های فدراسیون های ورزشی که نیاز به تجدید نظر داشته اند، اظهار داشت: تمامی این آئین نامه ها پس از کار کارشناسی و تخصصی آماده شده و به زودی برای طی مراحل قانونی به شورای عالی ورزش ارائه خواهند شد.
 
انتخابات ریاست فدراسیون اسکی روز چهارشنبه به دلیل غیبت روسای هیات ها لغو شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *