دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

تمایل اتریش برای‌ سرمایه‌گزاری در متروتهران

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 330459
سفیر اتریش بر علاقه و تمایل کشورش برای ادامه همکاری‌ها و مشارکت در حوزه تجهیزات مترو تاکید و آمادگی شرکت‌های اتریشی را به منظور توسعه و گسترش فعالیت‌ها در متروی تهران اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) فریدریش اشتیفت، سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ایران، رئیس و وابسته اتاق بازرگانی این کشور به همراه هیئتی از نمایندگان شرکت‌های صنعتی فعال اتریشی در ایران امروز با مدیرعامل و دیگر مسئولان شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سفیر اتریش بر علاقه و تمایل کشورش برای ادامه همکاری‌ها و مشارکت در حوزه تجهیزات مترو تاکید و آمادگی شرکت‌های اتریشی را به منظور توسعه و گسترش فعالیت‌ها در مترو تهران اعلام کرد.

هابیل درویشی، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) هم به خودکفایی در ساخت مترو تهران گفت: امروز به پشتوانه تجربیات موفق دانش فنی مترو،توانایی انتقال آن را به دیگر کلانشهرها داریم.

وی افزود: البته در بخش‌هایی از تجهیزات موردنیاز توسعه مترو، همچنان نیاز به انتقال تکنولوژی است و از این جهت از تداوم و توسعه همکاری‌ها استقبال می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *