دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

درخواست کمیسیون اصل۹۰ از مرتضوی

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 330326
نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت که کمیسیون اصل نود، در صورت ارائه مستندات مربوط به دریافت کارت هدیه از سوی برخی از نمایندگان توسط سازمان تامین اجتماعی، به این موضوع ورود پیدا می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، داوود محمدی اظهار کرد: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی توسط کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید و در صحن علنی قرائت شد. گزارشی که محورها و اعضای هیات رییسه تحقیق و تفحص کننده و اعضای عادی آن مشخص است.

وی افزود: در صورت ارائه مستندات مربوط به دریافت کارت هدیه از سوی برخی نمایندگان از سازمان تامین اجتماعی، کمیسیون اصل نود به این موضوع ورود پیدا می‌کند که چرا آنان چنین مبالغی دریافت کرده‌اند.

نایب رییس کمیسیون اصل نود تصریح کرد: وظیفه کمیسیون اصل نود رسیدگی به کار سه قوه است که یکی از این قوا مجلس می‌باشد. برای کمیسیون تفاوتی بین مجلس و قوای دیگر وجود ندارد و اسناد و مدارکی که به ما ارائه می‌شود حتما آن را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.

وی در مورد جوابیه مرتضوی به گزارش تحقیق و تفحص در مورد دلایل ارائه کارت هدیه به برخی از نمایندگان به تعداد ۱۵۰ نماینده گفت: فکر نمی‌کنم این ادعای آقای مرتضوی صحت داشته باشد ولی اگر ایشان اصرار دارند می‌توانند اسامی این ۱۵۰ نفر را با ادله به کمیسیون ارائه دهند تا کمیسیون طبق اسناد و مدارک، این ادعا را مورد بررسی قرار دهد.

محمدی در پایان تاکید کرد: اگر آقای مرتضوی اسامی را به ما اعلام کنند، کمیسیون به موضوع ورود پیدا کرده و بررسی می‌کند که این افراد به چه دلیل و از چه روش‌هایی این مبالغ را دریافت کرده‌اند. موضوعی که قابل پیگیری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *