کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز سیاه‌نمایی‌های جدید خزعلی+عکس

17 آذر 1392 ساعت 13:41

صدای امریکا که با بودجه مستقیم سنای امریکا سعی در ایجاد شکاف در بین توده های اجتماعی داخل کشور دارد با استقبال از حضور خزعلی در برنامه اش زمان گسترده ای را به وی اختصاص می‌دهد.


به گزارش جهان به نقل از دانا، اخیراً تحرکات مجدد برخی از مهره های حامی آشوبهای اجتماعی فتنه ۸۸ در فضای رسانه های مجازی با پشتیبانی صدای امریکا که با بودجه مستقیم سنای امریکا فعالیت می کند، بیشتر از قبل شده است.
یکی از این مهره ها که چندی پیش به همراه حامی جدید بهائیان، محمد نوری زاد، در جذب مشکوک بدنه اجتماعی از میان محکومان امنیتی و برگزار کنندگان مهمانی های مستهجن پرداخته بود، مهدی خزعلی است؛ وی که از ٣ ماه پیش بدلیل رفتارهای ضد امنیتی‌اش، به ۶ سال محکومیت در زندان محکوم شده، تاکنون با گرفتن مرخصی، یک روز هم زندان نرفته، اما کمافی السابق به رفتارهای شبه مجرمانه اش ادامه می دهد.


خزعلی در جدیدترین اقدامات سوال برانگیزش با برگزاری مجدد نشست های مساله‌دار موسوم به نشست "سرای اهل قلم" به اهدای لوح تقدیر و تشکر از برخی از محکومین امنیتی در بی قانونی های مرتبط با فتنه ۸۸ که به احکام چند ساله حبس محکوم شده اند مشغول می شود؛ تا این فعالیت های مساله دار در کنار زیر سوال بردن نهادهای امنیتی کشور روش خاصی از حمایت از بی‌قانونی را تحت ژست دفاع از آزادی بیان در برداشته باشد .

شب گذشته نیز مهدی خزعلی در مصاحبه با صدای امریکا که به نظر می‌رسد برای تبلیغ بیشتر برای خوانندگی سمیر زند ( برادرش) که در بازار پرشلوغ خوانندگی در ایران با اقبال کمی روبرو شده است انجام گرفته، شایعات جدیدی را مطرح کرده است. این اظهارات که دستاویز سیاه نمایی‌های جدید علیه فضای سیاسی کشور است، با استقبال ضد انقلاب در فضای مجازی نیز روبرو شده است.

صدای امریکا که با بودجه مستقیم سنای امریکا سعی در ایجاد شکاف در بین توده های اجتماعی داخل کشور دارد با استقبال از حضور خزعلی در برنامه اش زمان گسترده ای را به وی اختصاص می‌دهد. مهدی خزعلی در حالی که سعی می کند فضای کشور را در حوزه فرهنگی خفقان آور توصیف کند ادعا می کند برادرش در ایران و حتی در خانواده بدلیل آنکه خواننده است بسیار اذیت می شود!

در حالی که برادر وی هم اکنون یکی از خواننده های دست چندم حوزه موسیقی است ، مهدی خزعلی در مصاحبه با صدای آمریکا در اظهاراتی شگفت آور مدعی می شود مسئولان امنیتی ایران برادرش را تحت فشار گذاشته اند تا بر علیه من مصاحبه کند؛ و هم اکنون به شرط سکوت و تکذیب است که آزاد است!

وی با اتهام زنی به خبرگزاری‌ها اظهار کرده مسئولان امنیتی از فعالین مطبوعاتی می‌خواند تا با زدن روزنامه در کشور دروغ منتشر کنند.

این اتهامات و اظهارات کذب گونه مهدی خزعلی که مدتهاست با بی توجهی افکار عمومی روبروست در جهت مطرح شدن در فضای رسانه ای کشور ارزیابی می شود و همه اینها در حالی است که وی به دلیل رأفت مسئولین هم اکنون با توجه به حکم مجازاتی که برایش تعیین شده با گرفتن مرخصی در خارج از زندان براحتی در حال این اقدامات است.


کد مطلب: 330172

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/330172/آغاز-سیاه-نمایی-های-جدید-خزعلی-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com