يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

محکومیت‌اتهام‌زننده به رئیس‌کمیسیون‌امنیت

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 330108
رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از شکایت از اتهام زننده پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی خبر داد دو گفت: در پی شکایت از تهمت زننده، وی با حکم مراجع قضایی به ۶ ماه زندان محکوم شد.
به گزارش جهان، علاءالدین بروجردی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با بیان اینکه موضوع هسته‌ای یک مسئله ملی است، اظهار کرد: نباید به گونه‌ای عمل شود که مسئله هسته‌ای به یک اختلاف درونی تبدیل شود.

وی در ارتباط با نزدیک بودن برداشت برخی رسانه‌های کشور به بعضی از رسانه‌های خارجی در زمینه ۱+۵ که از دشمنان مسلم ایران بوده و خواهان عدم توافق هستند، گفت: برخی از برداشت‌ها، متاثر از فضای آزادی است که در جامعه ما و مجلس وجود دارد و براساس قانون اساسی، هر نماینده حق دارد در مورد تمام مسائل داخلی و خارجی اظهار نظر کنند.

رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هر صورت همه آحاد ملت و مسئولان نسبت به این حق مسلم و ملی حساسیت دارند افزود: در این راه، تلاش زیادی شده و شهدای بزرگواری جان خود را تقدیم کرده‌اند، ما با هوشمندی متخصصان جوان و دانشمندان هسته‌ای خود موفق بودیم در این مصاف نابرابر بر قدرت‌های بزرگ جهانی فائق آئیم.

بروجردی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در زمینه نرمش قهرمانانه در مذاکرات، اضافه کرد: با نرمش قهرمانانه به دنبال تثبیت این حق ملی در عرصه جهانی هستیم.

وی ضمن تاکید بر اعتماد به تیم مذاکره کننده، به عدم اعتماد به آمریکا به دلیل نشان دادن رفتار و اعمالی که این مسئله را سبب می‌شود، اشاره کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تهمتی که در زمینه دست داشتن وی در اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی زده شده اشاره و بیان کرد: از تهمت زننده شکایت شد که با حکم مراجع قضایی به ۶ ماه زندان محکوم شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مناسبت روز دانشجو، این روز را نماد استکبار ستیزی دانشجویان دانست و گفت: جنبش دانشجویی پس از کوتای ۲۸ مرداد ۳۲ وارد یک مرحله‌ جدید شد و پس از آن رنگ و بوی مبارزه با آمریکا را هم گرفت، بنابراین این حق بر جنبش دانشجویی در تاریخ مبارزات کشورمان به نام دانشجویان رقم خورده که در مبارزه با آمریکا پیشتاز بودند.

بروجردی در مورد شهر یزد که از لحاظ جهانی از شهرهای پرآوازه‌ و مشهور است گفت: یزد به لحاظ دارا بودن علمای بزرگ، دانشمندان و نیز بناهای تاریخی و معماری ویژه‌ای که در منطقه کویری داشته، شهرت جهانی دارد.

وی با اشاره به هوشمندی مردمان یزد اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم یزد در یک منطقه کویری حضور دارند، به سختکوشی و تلاش مشهورند و به همین دلیل علیرغم اینکه منطقه، بیابانی است می‌توان گفت نرخ اشتغال نسبت به استان‌های دیگر کشور بالاتر است که این نشان‌دهنده جدی بودن مردم در تلاش و مبارزه با بیکاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *