دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور خبر داد

فعالیت ۸۳۱ کاروان سلامت در کشور

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 329734
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۸۳۱ کاروان سلامت در کشور فعال هستند که ۲۱ کاروان چندی پیش راه اندازی شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فرحناز رافع در مراسم تجلیل از داوطلبان امداد و نجات جمعیت هلال احمر زنجان اظهار کرد: بخش هدایتی جمعیت هلال احمر بازنگری و مهندسی کردن برنامه‌ها، پر کردن خلاءها، حذف کردن برنامه‌های اضافی و به طور کلی تکنیک سازی برنامه‌ها و فعالیت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کشورمان موفق به دریافت جایزه بین‌المللی توسعه سلامت شده است، افزود: قرار است در این زمینه یک کشور به عنوان خواهر خوانده کشورمان انتخاب شود و الگوی سلامت ایران به هفت زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار کشورهای دیگر قرار گیرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به برنامه‌های آتی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ارتقای سطح آموزش در حوزه‌های تخصصی مدیریت منابع و ارائه آموزش‌های تخصصی و کاربردی از برنامه‌های جمعیت هلال احمر کشور است.

وی به حضور ۷۰۰ هزار داوطلب هلال احمر در خانه‌های داوطلب اشاره کرد و گفت: همه این اعضا فعال بوده و خانه‌های داوطلب، داوطلب محور هستند که برای ارتقای این محل‌ها باید هسته‌های پژوهشی در حوزه‌های هدایت، مهارت، حمایت و مشارکت تشکیل دهند.

رافع از ساماندهی پزشکان، پایگاه پزشکان و بهیاران خبر داد و گفت: در این مدت به استانداردسازی بسته‌های آموزشی سلامت اقدام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر کشورمان در دنیا در زمینه امدادی و خدمات رسانی و نیز از نظر تعداد آموزشگاه‌های علمی و کاربردی منحصر به فرد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *