کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت زاکانی از مسافرکشی تا مبارزه با فساد مرتضوی!

14 آذر 1392 ساعت 10:31

بعدا' معلوم شد یکی از آقایان به نام "ر.ج" گزارشی علیه بنده در هفت بند را تقدیم دادستان مرتضوی کرد و مرتضوی بر اساس آن نامه ۱۹ صفحه ای با پیوست نامه ایشان برای ریاست مجلس ارسال کرد که منجر به پاسخ بنده شد. و بر اساس همان گزارش مدعی العموم شکایتی علیه من تنظیم کرد!


به گزارش جهان، علیرضا زاکانی در گوگل پلاس خود در پاسخ سوال یکی از کاربران در مورد شبهات تحصیلی خود پاسخی را منتشر کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست:

وی در این پاسخ نوشت:
با سلام و احترام؛ در رابطه با مدرک تحصیلی بنده ذیل یکی از پست ها سوالاتی را مطرح کرده بودید. از سوال شما سپاسگذارم و هریک از دوستان سوالی در رابطه با بنده دارند، با کمال میل پاسخ خواهم داد! اما پاسخ آن شبهه:

مقدمه اینکه مشکل آقای مرتضوی با بنده زمانی آغاز شد که طرح تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری سال ۸۲ را کلید زدم و پس از مشخص شدن نقش منفی ایشان در دانشگاه آزاد (تحقیق و تفحص) بر این دشمنی گویا افزوده شد. غیر مستقیم پیغام داده بود علیه شما مدارکی داریم و جالب آنکه دو روز بعد هم جاسبی نیز به نماینده محترم هویزه همین اتهامات را علیه بنده مطرح کرد!

بعدا' معلوم شد یکی از آقایان به نام "ر.ج" گزارشی علیه بنده در هفت بند را تقدیم دادستان مرتضوی کرد و مرتضوی بر اساس آن نامه ۱۹ صفحه ای با پیوست نامه ایشان برای ریاست مجلس ارسال کرد که منجر به پاسخ بنده شد. و بر اساس همان گزارش مدعی العموم شکایتی علیه من تنظیم کرد!

شعبه ۲ کارکنان دولت در دادسرا از همه مراجع قانونی مرتبط با ادعاها (دیوان محاسبات، سپاه و وزارت بهداشت) استعلام کرد و جالب آنکه پاسخ همه مراجع ادعاهای اقای جیم را رد کردند(هرچند دو بار در دادستانی مدارک پرونده بنده گم شد!!) نهایتا'برای بنده منع تعقیب و با شکایت من برای آقای جیم حکم محکومیت در دادگاه صادر شد.

مدتی بعد آقای تقوی فرد (بعدها مدیرمسول روزنامه تامین اجتماعی مرتضوی شد!) با دسترسی به ادعای آقای جیم ویژه نامه رایگانی! را علیه من در روزنامه بامداد منتشر کرد که با شکایت بنده از ایشان هییت منصفه مطبوعات به اتفاق آرا عدم تخفیف برای ایشان را صادر و در دادگاه نیز محکوم شد.

اما در مورد مدرک بنده:

اول اینکه بنده در دوران دبیرستان هیچگاه نمراتی را که ذکر کرده اید نداشته ام و تنها در سال ۶۲ دوتا تجدیدی دارم. زیرا بنده سال ۶۲ تا ۲۳اردیبهشت ماه در جبهه بودم و تنها ۷ روز بدون معلم درس خواندم و در طول تحصیل هم بعلت حضور در منطقه عملیاتی ترک تحصیل تلقی شده بودم! و ان دو درس هم مدتی بعد امتحان دادم و قبول شدم.

دوم اینکه در مدرکی که در بامداد منتشر شد و به استناد آن نوشته بود بنده سه ترم مشروط شدم باید عرض کنم ذیل همان نامه منتشر شده در بامداد نوشته شده بود که دو ترم از این سه ترم از مشروطی درآمده ام که دلیل آن تاخیر در اعلام نمرات بوده است که هنوز این چنین مشکلاتی برای دانشجویان رخ می دهد و نکته دیگر انکه آن یک ترم هم به آن دلیل مشروط شدم که مجبور بودم در کنار درس و مسولیت بسیج دانشگاه برای تامین خرج زندگی؛ یازده ماه از سال با ماشین کار کنم!

آنهایی که این اتهامات را علیه بنده مطرح کردند فردای قیامت علاوه بر فسادهایی که این روزها علیه شان علنی شده باید برای این دروغ ها نیز پاسخگو باشند.

موفق باشید التماس دعا


کد مطلب: 329587

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/329587/روایت-زاکانی-مسافرکشی-مبارزه-فساد-مرتضوی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com