دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

مدافع پیشین پرسپولیس نارنجی پوش شد

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 328411
مدافع پیشین تیم پرسپولیس به جمع نارنجی‌پوشان کرمانی پیوست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شیث رضایی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد با مسئولان باشگاه مس کرمان برای عقد قراردادی تا پایان فصل جاری به توافق رسید و رسماً به عضویت این تیم درآمد.

رضایی که فصل گذشته در تیم شهرداری تبریز بازی می‌کرد، پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خود مدتی با تیم صبای قم تمرین کرد اما در نهایت با باشگاه مس کرمان قرارداد امضا کرد.

در جریان برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با عوامل تبانی در لیگ دسته اول، شیث رضایی به مدت ۶ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد و به همین خاطر نتوانست با تیمی قرارداد امضا کند.

همچنین شیث رضایی در پیامی در خصوص خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا گفت: روز پنجشنبه سراسر بغض بودم و اشک، از دیدن پروین روی نیمکت تا حضور بزرگانی مانند پنجعلی و پیوس در مستطیل سبز. از همه آنها زیباتر هنگامی بود که «کیای» دوست‌داشتنی باز هم شماره ۱۷ را به تن کرد و محمد پنجعلی با بزرگواری بازوبند کاپیتانی را به دست او بست. برای مهدوی‌کیای بزرگ و دوست‌داشتنی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در لباس مربیگری و سطوح بالای مدیریتی همچنان موفق و محبوب باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *