کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجلس نهم محل خدمت به ایثارگران است

8 آذر 1392 ساعت 11:45

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم توجه ویژه ای به ایثارگران بوده و برای تصویب طرح های حمایتی ازاین قشر آمادگی کامل دارد


به گزارش جهان به نقل از مهر، مجتبی رحماندوست شامگاه روز پنجشنبه در اجتماع ایثارگران و خانواده های شهدای شهرستان بناب از توجه مجلس نهم به ایثارگران خبر داد و افزود: مجلس نهم با داشتن ۶۲ نماینده جانباز، ۱۲ فرزند شهید،۱۱ نفرآزاده و فرماندهان جنگ ودرمجموع با۱۲۰ نماینده ایثارگر پیگیر مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس با تشکیل فراکسیون ایثارگران درمجلس توانست قانون نظام جامع خدمات ایثارگران را که از سال ۸۴ تا سال ۹۱ در پیچ و خم اداری مانده بود را تصویب و جهت اجرا ابلاغ کند که با تصویب این طرح بخشی از مشکلات ایثارگران حل شد.

وی همچنین باتأکید بر اینکه مجلس نهم مجلس ایثارگران است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس برای حمایت از ایثارگران آمادگی کامل دارند و برای تصویب طرحهای مربوط به حمایت از ایثارگران از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی کنند.

رحماندوست یادآور شد: طرحی درمجلس درحال بررسی است که درآن درصدجانبازی وسابقه نیز به امتیاز ایثارگری تبدیل می شود و کمیسیون اجتماعی مجلس درحال تلفیق امتیازات ایثارگری است که با تصویب کامل طرح مشکلات زیادی از ایثارگران حل خواهد شد.

وی افزود: گشایش هایی که در برخورد با ابرقدرتها برای نظام و کشور حاصل شد، در سایه خون پاک شهدا بود .

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی به ایثارگران و خانواده های محترم شهدا اطمینان داد بعنوان یک عضو کوچک درمجلس از حق و حقوق ایثارگران تا حد توان دفاع کند.


کد مطلب: 328351

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/328351/مجلس-نهم-محل-خدمت-ایثارگران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com