جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ایرباس آسمان در استکهلم زمینگیر شد

تیم مکانیک آسمان به سوئد رفت
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 327203
یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰ هواپیمایی آسمان که صبح پنج‌شنبه از استکهلم عازم تهران بود به دلیل نقص فنی در چرخ‌های جلو زمینگیر شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هواپیمای ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نقص فنی و نبود قطعه در فرودگاه استکهلم زمینگیر شده است. قرار بود این هواپیما با ۳۶ مسافر به سمت ایران پرواز کند که به دلیل آسیب‌دیدگی قطعه مکانیکی چرخ‌های جلو عملاٌ نتوانسته پرواز را انجام دهد.

با توجه به بحث تحریم صنعت هواپیمایی ایران و نبود امکان خرید قطعه برای هواپیمای ایرباس، تیم مکانیک هواپیمایی آسمان با قطعه مکانیکی مذکور عازم سوئد شده‌اند و هم‌اکنون هواپیمای ایرباس ۳۴۰ در حال تعمیر است. بر اساس پیگیری خبرنگار تسنیم این هواپیما تا ساعاتی دیگر استکهلم را به مقصد تهران ترک می‌کند.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی از مسافران با پرواز قطری و ایرلاین‌های دیگر به ایران می‌آیند و تعدادی از مسافران نیز در هتل اسکان داده می‌شوند تا با پروازهای دیگر به سمت تهران حرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر آمریکا