چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 12 Jun 2024
 
۰
امام جمعه جدید کرج:

شور حسینی با شعور و بینش همراه باشد

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۴۰
کد مطلب: 325184
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه شیعیان باید پیام های عاشورا را بشناسند و به آنها عمل کنند گفت: شور حسینی در کنار شعور و بینش حسینی پیام دهنده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی در اجتماع بزرگ عاشوراییان کرج پیامهای عاشورا را برشمرد و اظهار داشت: عاشورا و تاسوعای حسینی پیامهای عزت و کرامت، مقاومت و مردانگی، عدالتخواهی، شجاعت، عزت و آزادگی و حریت را در بر دارد و در جای جای حرکت عاشورایی امام حسین (ع) آزادی را می بینیم.

وی دامنه و گستره عاشورا را فراگیر و جهانشمول دانست و ادامه داد: عاشورا برای تمامی اقشار پیام داشته است؛ پیام عاشورا برای بانوانان حفظ عفت و حجاب بوده است و برای جوانان شناخت زمان و مکان و موقعیت خود و عمل براساس آن است.

حجت الاسلام حسینی همدانی با بیان اینکه شیعیان باید پیام های عاشورا را بشناسند و به آنها عمل کنند، گفت: رهروان عاشورایی باید شور حسینی را با شعور و بینش همراه سازند.

قیام کربلا سراسر پیام است

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: امام حسین (ع) جان خود را در سرزمین کربلا برکف گذاشت تا ارزشهای الهی باقی بمانند و شیعیان اجرا کننده ای بر احکام، عبادت و مسائل فردی و اجتماعی باشند.

وی اظهار داشت: جریان عاشورا و سرزمین کربلا در هر گوشه اش پیامهای عظیمی برای شیعیان دارد.

امام جمعه کرج تأکید کرد: پیروان شیعه باید حواسشان جمع باشد که فریب فریب خوردگان و دشمنان اسلام را در قیام عاشورا نخورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *