شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

۱۳ آبان امسال تجمعات مفصل‌تر است

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 320925
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما در ۱۳ آبان امسال تجمعات مفصل تر و هدفمندتری نسبت به سال های پیش خواهیم داشت.
به گزارش جهان به نقل از دانشجو، سردار سید مسعود جزایری شب گذشته در نشست خبری در سالن شهید باکری سپاه شهدا آذربایجان غربی در ارومیه از راه اندازی قرارگاه های جنگ نرم در سراسر کشور خبر داد و بیان داشت: امروزه دشمن با ابزارهای دیپلماسی عمومی، دیپلماسی مردمی، ابزارها، شیوه ها و تاکتیک ها و رسانه های عمومی خود سعی در القای اهداف خود به جامعه اسلامی دارد.

وی افزود: ما بر اساس برنامه های ستاد کل نیروهای مسلح، پیش بینی ایجاد قرارگاه جنگ نرم برای مقابله با هجمه های دشمن را انجام داده ایم و هم اینک نیز مقدمات شکل گیری آن مهیا است و آماده ایم این قراگاه را در عرصه های مدیرتی در سراسر کشور بسط و گسترش دهیم و معتقدیم در هر دستگاه باید کمیته های تخصصی جنگ نرم تشکیل شود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در شرایط امروز دشمنان انقلاب اسلامی تصور می کنند که جمهوری اسلامی ایران در موضع ضعف قرار گرفته و می توانند منویات باطل خود را بر این نظام تحمیل کنند.

سردار جزایری ادامه داد: اما در همین راستا نه مردم و نه مسئولان اجازه نخواهند داد که دشمن به این آرزوی دیرینه خود دست یابد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بارها نشان داده است که اهل باج دادن نیست و با تلاش و کوشش آحاد مردم و قشر تحصیل کرده کشور توانسته مراحل بالایی را طی کرده و دستاورهایی را در زمینه علمی و پژوهشی کسب کند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از عرصه هایی که جمهوری اسلامی ایران در آن پیشرفت چشمگیری داشته است، عرصه دفاع مقدس است.

سردار جزایری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بنای بازگشت از مسیر پیشرفت را ندارد، گفت: دشمن این را بداند که با اعمال فشار و بازهای کودکانه دیپلماسی نمی تواند مسیری که جمهوری اسلامی ایران پیش گرفته را با تغییر مواجه کند.

وی با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان امسال در مقایسه با سال های قبل خاطرنشان کرد: ما در ۱۳ آبان امسال تجمعات مفصل تر و هدفمندتری نسبت به سال های پیش خواهیم داشت و بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا نشان خواهند داد که دشمنان این نظام و انقلاب را می شناسند و نسبت به سیستم استکباری آمریکا درک روشنی دارند و به کشورهایی که فکر می کنند می توانند اعمال فشار و زور داشته باشند، نشان می دهند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *