کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور: قطع یارانه‌ها را آغاز کرده ایم

25 مهر 1392 ساعت 13:29

وزیر کشور با اشاره به اینکه قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: بالاتر از آن هدایت یارانه‌ها است.


به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان با اشاره به جابجایی استانداران اظهار کرد: این جابجایی‌ها یک رسم است و امیدواریم تبدیل به خیر و نیکی برای همه باشد.
 
وزیر کشور با بیان اینکه، جابجایی‌ها نباید موجب دلخوری شود تصریح کرد: هر دولتی با یک نگاه و گفتمان و رویکرد ویژه بر سر کار می‌آید و مردم به دولتها رأی می‌دهند و توقع جابجایی‌ها را در مسئولیت‌های کلان و اصلی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه مراجعه و پیگیری مردم به طور مستمر موجب جابجایی‌ها می‌شود افزود: این امر به دلیل ضعف مدیران نیست بلکه برای حرمت گذاشتن به نظر مردم است.
 
رحمانی‌فضلی ادامه داد: جابجایی استانداران در 31 استان کشور انجام می‌شود و انتخاب استانداران با مشورت انجام می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه اگر هماهنگی بین نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه و استاندار نباشد با مشکل مواجه می‌شویم یادآور شد: اجماع صد درصدی روی افراد اتفاق نمی‌افتد و اجماع نسبی پیگیری می‌شود.
 
قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم
 عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به اینکه قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم اظهار کرد: بالاتر از آن هدایت یارانه‌ها است.
 
وی با بیان اینکه سالانه 40 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور پرداخت می‌کنیم افزود: اگر یارانه را بتوانیم با سود 30 درصد به مردم دهیم می‌توان آن را تبدیل به سرمایه‌گذاری کرد.
 
وزیر کشور درباره مذاکره اخیر متذکر شد: مذاکره را  انجام می‌دهیم اما دل به مذاکره نمی‌بندیم.
 
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی عزت دوباره در دنیا پیدا کرده و در جهان پیشرونده است و این امر به دلیل درایت رهبری و انتخاب مردم است.


کد مطلب: 319981

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/319981/وزیر-کشور-قطع-یارانه-ها-آغاز-کرده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com