يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

نسخه فارسی شفای ابن سینا رونمایی شد

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۵۵
کد مطلب: 319318
رونمایی از کتاب شفای ابن سینا و کتاب داستان ایران بر بنیاد گفتارهای ایرانی، نمایش آثار رنگ روغن در نگارخانه میرک و اهدا پروانه و لوح زرین جشنواره کودک اصفهان به فیلم تابستان طولانی عناوین سه خبر فرهنگی و هنری از خراسان رضوی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، طي مراسمي در آرامگاه فردوسي از نسخه فارسي كتاب شفاي ابن سينا تاليف استاد عبدالله انوار و داستان ايران بر بنياد گفتار هاي ايراني اثر شاهنامه شناس معاصر دکتر فریدون جنیدی رونمایی شد.
 
در این مراسم که با حضور جمعی از اساتید برجسته دانشگاه های کشور و دانشجویان و علاقمندان به فرهنگ و ادب پارسی برگزار شد، استاد دکتر عبدالله انوار، استاد دکتر فریدون جنیدی و استاد دکتر مهدی محقق چهره ماندگار فلسفه کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
اجرای موسیقی مقامی و حرکات آیینی بخش دیگری از برنامه های ارائه شده در این مراسم فرهنگی بود.
 
آثار رنگ روغن در نگارخانه میرک به نمایش گذاشته شد
 
مسئول نگارخانه میرک از نمایش آثار رنگ روغن با عنوان نقاشی رنگ روغن با متریال های مختلف و مجسمه در این نگارخانه خبر داد.
 
طاهره آرین با بیان این که آثار احمداصغری معروف به زرنگار به مدت دوهفته در این نگارخانه به نمایش درمی آید اظهار کرد: ساعت بازدید علاقه مندان از این نمایشگاه 9الی 12 و 17لغایت 19 است.
 
مسئول نگارخانه میرک افزود: این نمایشگاه در ساعت 17 روز 20 مهرماه افتتاح و در 2آبان ماه به کار خود پایان خواهد داد.
 
 اهدا پروانه و لوح زرین جشنواره کودک اصفهان به فیلم تابستان طولانی
 
فیلم تابستان طولانی تولید شبکه صدا وسیمای خراسان رضوی در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان اصفهان در بخش اصلی و فرعی پروانه و لوح زرین جشنواره را از آن خود کرد.
 
فیلم تابستان طولانی از دکتر علی خزائی فر در بخش اصلی جشنواره، پروانه زرین جایزه شهید بهنام محمدی را به امیرحسین رفیعا برای بازی در این فیلم اهدا کرد.
 
 این فیلم در بخش فرعی با عنوان جلوگاه امید نیز لوح زرین و جایزه نقدی هیئت داوران انجمن فیلم کوتاه ایران  به امیر حسین رفیعا بازیگر کودک فیلم تابستان طولانی اهدا شد.
 
 همچنین لوح و جایزه نقدی هیات داوران موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان به بازیگر کودک این فیلم امیر حسین رفیعا اهدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *