سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۴
۱۳
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

«هاشمی»، «مشایی» دولت «روحانی» است/ «خاتمی» طاقت انتقاد را ندارد

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 319119
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همان نسبتی که مشایی با دولت گذشته داشت، هاشمی رفسنجانی با دولت فعلی دارد و عملاً او مشایی دولت یازدهم شده است که این اتفاق را یک انحراف می‌دانیم و معتقدیم رئیس دولت باید جلوی این انحراف را بگیرد.
«هاشمی»، «مشایی» دولت «روحانی» است/ «خاتمی» طاقت انتقاد را ندارد
به گزارش جهان، کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با انتقاد از دخالت‌های هاشمی رفسنجانی در عزل و نصب‌های اخیر دولت گفت: آقای روحانی در چند ماه اخیر نشان داده است با کلیدی که در دست دارد به دنبال حل مشکلات است اما هاشمی رفسنجانی با داس برای درو کردن مقامات اجرایی کشور، وارد شده و طی این مدت نیز تعداد زیادی از عناصر فعال در فتنه 88 به بدنه اجرایی دولت تزریق شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه این رویکرد برای دولت تدبیر و امید مضر است، خاطرنشان کرد: مردم از دولت یازدهم توقع تدبیر و امید دارند و از دولت می‌خواهند برای تدبیر از کلید استفاده کند نه داس.
 
سردبیر روزنامه رسالت با بیان اینکه دخالت هاشمی رفسنجانی در امور دولت مفید نیست، اظهار داشت: همان نسبتی که مشایی با دولت گذشته داشت هاشمی رفسنجانی با دولت فعلی دارد و عملا او مشایی دولت یازدهم شده است که این اتفاق را یک انحراف می‌دانیم و معتقدیم رئیس دولت باید جلوی این انحراف را بگیرد.
 
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اظهارات اخیر محمد خاتمی مبنی بر اینکه اگر جلوی برخی گروه ها گرفته نشود به ترور ختم خواهد شد، اظهار داشت: همانطور که خاتمی در دولت اصلاحات طاقت نقد را نداشت، نقد در دولت یازدهم را نیز نمی‌پسندد.
 
انبارلویی با اشاره به ماجرای فرودگاه مهرآباد در بدو ورود روحانی از نیویورک به تهران متذکر شد: دولتی که شعار آزادی و احترام به عقاید مردم را سر می‌دهد باید از نقد دانشجویان استقبال کرده و به آنها پاسخ روشنی دهد.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم همچنان که اصولگرایان به توفیق دولت یازدهم در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری کمک می‌کنند اصلاح‌طلبان نیز همین رویه را در پیش بگیرند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دوستان عزير من در سايت جهان نيوز.
الان با اين شرايط زمان اين گفتارها كه ذهن مردم را مشغول كنه نيست.سعي كنيد براي خدا و به رضاي او بنويسيد و بدانيد ارزش فرد با تعريف و يا تكذيب فرد توسط شما براي مردم تغيير نميكند.بهتر آن است كه به آرامش بيشتر در مسائل سياسي و اقتصادي بپردازيد.
مشكلات اقتصادي مردم و موشكافانه انتقال دهيد تا به گوش مسئولان برسد.
اين را در خبر هاتون لحاظ كنيد و ديگر هيچ:آيا مطلبي كه مي نويسم براي خدا و به صلاح خلق خداست و يا باعث فرا فكني و ... مي شوم.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اصولگرا بود و اصولگرایان می توانستند انتظار داشته باشند فلانی را در راس امورش قرار ندهد و یا به مشائی توهین کنند به خودشان مربوط بود اما روحانی از اصلاح طلبان ...است و چنین انتظاری بسیار دور از ذهن است و توهین به ملت محسوب می شود که فلان کس بیاید و بگوید هاشمی مشائی است و احمد، اصغر است....
United States
نتیجه اخلاقی از فرمایشات جناب انبارلویی ؛ نقد = لنکه کفش ؛!!!
چند سال مردم ضربه خوردند وکمرشان در زیر بار تورم له شد بخاطر مشغول بودن احمدی نژاد به مشائی
حالاهم 8سال دیگر به خاطر دل مشغولی های آقای دکتر روحانی به آقای هاشمی
مردم خودبفکر خود باشید از این تنور گرما حاصل نخواهد شد
م.ل.اراکی
Sweden
باسلام.

من یکی از شیفتگان آقای هاشمی بودم. البته الان هم به ایشان احترام میگذارم. ولی علتی که خیلیها به آقای هاشمی اعتراض میکنند تأثیری ست که خانواده او روی او دارند و البته دخالت این خانواده در همه امور مملکتی. و اما در مورد آقای خاتمی باید عرض کنم که ایشان بدرد سیاست نمیخورند. بهتر است که ایشان به امور فرهنگی پپردازند.
هادی .00013
United States
بابام شما دیگه خیلی رو دارید ، زیر بالای احمدی نژاد و مشایی رو در آوردید صداشون در نیومد ، نامردا حداقل اینو دیگه اعتراف کنید که دولت نهم و دهم انتقاد پزیر ترین دولتدر طول تاریخ بودند.
همین الآن شما یک انتقاد به دولت بکنید در بالاترین سطح دولت یعنی هیئت وزیران نسبت به این انتقاد اعتراض می کنند . این دولت با خفقان شدیدی شروع به کار کرده ، که البته کار بی جایی هم نیست چراکه هشت سال گذشته را دیده و درس عبرت گرفته اند. که به رسانه ها نباید زیاد رو داد
Iran, Islamic Republic of
افراطیون جناح راست عادت کرده اند برای جناح رقیب خود دائما" افسانه پردازی کنند ...
Iran, Islamic Republic of
روحانی کاری نکن بگیم نامچکریم
ایشون رو بی خیال
همین
....
United States
هاشمی خدانگهدار
مجید مجد
United States
آخ آخ زدی به هدف
انحراف از سرو روی ایشون می باره
یکی به فکر باشه
مجید مجد
United States
هاشمی اینجا هاشمی اونجا هاشمی همه جا
بابا یکم استراحت بد نیست
مهدی
قیاس هاشمی و مشایی واقعا خوب نیست.هاشمی امید مردم است
یازدهم راباخودش برد