پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۵۵
۱۲۶
پاسخی به مظلوم‌نمایی جدید خاتمی؛

آیا خاتمی که خود را طراح گفت‌وگوی تمدن‌ها می‌دانست، فکر می‌کرد رهبری فتنه‌ای خونین شود؟

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 318177
سئوال اين است: آيا كسي فكر مي‌كرد آقاي خاتمي طراح گفتگوي تمدنها روزي فريب بازي فتنه آمريكايي – اسرائيلي را در انتخابات سال ۸۸ بخورد و ۸ ماه كشور را دچار بحران كند و يك فرصت بي سابقه براي رژيم صهيونيستي و آمريكا براي ضربه به اقتدار و امنيت ملي پديد آورد؟!
آیا خاتمی که خود را طراح گفت‌وگوی تمدن‌ها می‌دانست، فکر می‌کرد رهبری فتنه‌ای خونین شود؟
به گزارش جهان، اخيرا خاتمي در واكنش نسبت به حاشيه‌اي كه درمورد سفر رئيس جمهور به نيويورك توليد كرده بود گفته است:«به من يزدي طراح گفتگوي تمدن‌ها، مي‌خورد كه اهل ترور باشم؟»

پاسخ معلوم است: خير؟ اما سئوال اين است: آيا كسي فكر مي‌كرد آقاي خاتمي طراح گفتگوي تمدنها روزي فريب بازي فتنه آمريكايي – اسرائيلي را در انتخابات سال ۸۸ بخورد و ۸ ماه كشور را دچار بحران كند و يك فرصت بي سابقه براي رژيم صهيونيستي و آمريكا براي ضربه به اقتدار و امنيت ملي پديد آورد؟!

سئوال اين است: آقاي خاتمي كه حاضر نيست در يك گفتگو و مشاجره از دماغ كسي خون بيايد چطور شد او را وادار كردند رهبري فتنه‌اي را قبول كند كه ده‌ها نفر كشته و مجروح شوند و بر حسب روايت صحيح ۲۲ شهيد مظلوم فتنه را روي دست نظام بگذارد؟!

سئوال اين است: چه شد او كه طراح گفتگوي تمدنهاست، گفتگو با اجانب را در اين پوشش مشروع مي داند اما گفتگو در داخل را تعطيل مي‌كند و همراه با ديگر سران فتنه رضايت به شورش خياباني مي‌دهد!؟ آن هم در اين شورشها مسئله راي و ادعاي تقلب در انتخابات كنار مي‌رود و اصل نظام و آرمانهاي امام مورد هدف قرار مي‌گيرد؟!

ممكن است گفته شود او از رهبران فتنه نبوده به اين كارها رضايت نداشت. پاسخ اين است كه آيا قول ، تقرير و فعلي از ايشان در آن ايام سراغ داريم كه اين عدم رضايت را نشان دهد؟! او حداقل مي‌توانست جلوي غارت مغازه‌هاي مردم و آسيب به اموال عمومي و بيت‌المال مسلمين را توسط اشرار در اين آشوب‌ها بگيرد، اما اين كار را نكرد.

به هرحال گذشته ها گذشته است و بايد به آينده فكر كرد. بايد ديد نقش او در دولت جديد و نسبت او با رئيس جمهور چيست؟ آيا اين نسبت يك تهديد است يا يك فرصت؟ آيا به تدبير دولت براي حل مشكلات كمك
مي كند يامسئله مي‌آفريند، حاشيه توليد مي‌كند و اميدها به دولت را به ياس مبدل مي‌سازد.

روزنامه هاي زنجيره‌اي ديروز به نقل از او نوشتند؛« من فقط هشدار دادم كه ممكن است افراطي گري به ترور بينجامد.»

سئوال اين است: چرا اين هشدار را آقاي خاتمي در سال ۸۸ به افراطيون نداد. چرا او نگفت كه تهمت تقلب را پيراهن عثمان نكنيد و بر سر امنيت و اقتدار ملي نزنيد. چرا او در سال۸۸ با افراطيون همراه شد و در برابر شعار

« نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران» و شعار «مرگ بر اصل ولايت فقيه» و ... سكوت پيشه كرد.

او يك انتقاد و اعتراض ساده به رئيس جمهور را بر نمي تابد و بر چسب افراطي گري و ترور بر آن مي‌زند اما آن همه اهانت به نظام و رئيس جمهور وقت در سال ۸۸ را بر مي‌تابد و تبعات آشوبگرانه و قتل و غارت آن را به راحتي مي‌پذيرد؟

چه اصراري وجود دارد عوامل و عناصر آشوب سال۸۸ و حوادث خيانت بار آن فراموش شود ويا اگر چيزي در خاطره ها وجود دارد آن را به طرف مظلوم حوادث نسبت دهند.

معلوم نيست نسبت خاتمي با دولت جديدچيست؟ او كه در آشوبهاي سال۸۸ بخشي از پرچم افراطي گري را عليه راي ملت و نظام به دوش مي‌كشيد چه نسبتي با دولت اعتدال دارد ؟ مگر مي شود با يك انتخابات لباس افراط را در آورد و به جاي آن لباس اعتدال پوشيد و بازهم سخن از افراط گفت؟

رئيس دولت گذشته از وجود افرادي رنج مي برد و آنها به او آدرس غلط مي دادند و او از متن فاصله مي‌گرفت و به حاشيه مي رفت.

رئيس دولت جديد بايد بداند متن چيست و حاشيه كدام است و چه كساني دست‌اندركاران توليد حاشيه هستند؟

آقاي روحاني در جلسه يك‌شنبه شب هيئت دولت گفت:« از نقد دلسوزان و علاقه‌منداني كه سياست‌هاي دولت را نقد مي‌كنند استقبال مي‌كند و اين دولت صداي صاحب نظران را مي‌شنود و آنجا كه نياز باشد روند امور را اصلاح مي كند.»

اين حركت درستي است . اما آقاي خاتمي نبايد با كمك روزنامه‌هاي زنجيره‌اي طوري سرو صدا راه بيندازد كه دولت نتواند صداي نقد مشفقانه صاحب نظران را بشنود؟
مرجع : رسالت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی مدارا کردن با اینا در کشورای غربی کسی بخواد با این گستردگی به کشور خودش خیانت کنه و طوری کشورو بهم بریزه که اغتشاش درست بشه و دانشمنداش در همین اغتشاشات و ضربه خوردنهای امنیتی شهید بشوند (مثل شهید احمدی روشن) درجا تو اتاق گاز میشوننش
Italy
از هیچ رایی به اندازه اون رای که به خاتمی دادم پشیمون نشدم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا از تنها رای که داده ام در طول دوران زندگی ام و پشیمان هم نیستم رای است که به خاتمی داده ام
Iran, Islamic Republic of
آخه خودت هم لنگه اونی
Iran, Islamic Republic of
درود درود درود
خاتمی بزرگ است با این حرفها کوچک نمی شود.
تا این بزرگی به چی باشه به شهرت یا به معرفت زمین تا به آسمان فرقشونه
بزرگ شدن چه اسون انسانیت محاله!
درود بر خاتمی
مرگ بر ضدولایت فقیه
محمدمهدي
لعن علي عدوک یا علی
......
بزرگی به عقل است نه به سال
Iran, Islamic Republic of
رای حماسه ملت است
فرعون وشیطان هم ازنظرخودشون وحامیانشون بزرگ بودند !
United States
ایکاش میتوانستم خاتمی را از نزدیک ببینم و به ایشان بگویم جناب آقای خاتمی شما غصه برای فتنه های جدید نخورید فتنه های بعد از فتنه شما مثل تصادف دوتا مورچه وسط 4راه خواهد بود
خدا لعنت کند سران فتنه را،
خاتمی به دنبال پیاده کردن اسلام امریکایی است، خوابی که به ....می برد
Iran, Islamic Republic of
اشتباه از هر انسانی سر میزند اما اشکال آنجاست که خاتمی عزیز توبه نکرده است اما میخواهد به قدرت برگردد. بالاخره خاتمی برخلاف قانون اردوکشی خیابانی کرد و خود هم شرکت کرد البته بنده خدا یکی دو بار تلویحی حرفش را پس گرفت اما چون در سال 88 خون ریخته شد با عذرخواهی تلویحی پاک نمیشود
اینهااول باید محاکمه شوند قانون باید اینهارامحاکمه نماید .
توبه گرگ مرگه
محمد
تازه جالب اینجاست که در فرودگاه اتفاقی هم نیفتاده و با انتشار چند تا عکس که هیچی رو ثابت نمی کنه این همه غوغا کردن ولی در مورد فجایع سال 88 و ظلم بزرگ به انقلاب و مردم هیچ هشداری ندادن.
اینها مثل اربابهایشان هستند دیگه همانطوریکه اسرائیل و آمریکا صدها هزار نفر زن ومردو کودک را میکشند اشکالی ندارد اما اگر یک نفرشان کشته شود فریادوا حقوق بشرشان بالا می رود اینها هم مثل آنها هشت ماه مملکت را به آتش کشدند حدود 22 نفر را به شهادت رساندند اصلا اشکالی نداشت ولی کسی حق ندارد بگوید آقای روحانی چرا با دشمن خونی ملت ایران ومسلمان کش جهان صحبت کردی
تهمت به خاتمی 24 ملیون رای تضعیف خاتمی است یا مخالفان بی اخلاق - اصولا تخریب کار کدام جناح و گروه است - اخلاق مداری واقعی از آن کیست ؟؟؟
امثال توکه بین تهمت وخیانت وواقعیت فرق نمی گذاری دیگه معلومه چقدراخلاق مدارهستید .حتما هرکه به خودت یا خانواده ات خیانت کند هم بااین گونه اخلاق مداری !! (حماقت مداری ) برخورد می کنی ؟؟
اخلاق مداری واقعی از آن کسی ایت که وقتی هم حزبی اش از احمدی نژاد شکست میحورد تهران را به آتش میکشد!!!!!
جمع کنید این اراجیف احمفانه را چنان از اخلاق صحبت میکنند که گویا ما یادمان رفته است که با همکاری آمریکا و اسرائیل کودک کش و بهاییها ومنافقین و سلطنت طلبها هشت ماه تمام چه برسر مردم ایران آوردند
ابوذر
Saudi Arabia
واقعا راست میگه !!!!!!
اخلاق رو باید از اصلاح طلبا یاد گرفت
مثلا اخراج خانم راستگو، اغتشاش و تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک در فتنه 88 ،عدم تمکین به قانون در انتخابات، پاره کردن عکس امام، آتش زدن پرچم امام حسین (ع) توسط مردان خداجو، دروغ و تهمت زدن به نظام با انتشار عکسهای شهدای فلسطینی به عنوان کشته های تهران، روزه خواری در روز قدس با آب معدنی و ... که مثنوی هفتاد من کاغذه
بهلول
Iran, Islamic Republic of
داداش اگه رائیا که بهت دادن برابره چون کلماتت قلمبه سلمبه اس ثانیا کاش واضح میگفتی راستی هست یا چپی
Netherlands
آقای خاتمی در مورد ترور درست میگویند چون خود تجربه خوبی در افراطی گری دارند همان افراطی گری و رهبری اغتشاشاتی که دیواره های امنیتی کشور را لرزاند و به ترور دانشمندهای مظلوم هسته ای منجر شد ولی آقای خاتمی باید بدونه که در هیچ کجای جهان کسی پیدا نخواهد شد که با این عمق به هموطنهای خودش از پشت خنجر بزنه و افراطی گری کنه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
مواظب باشید که با جناح بازی ها و دست بندی ملت به فتنه گر و انحرافی آب به آسیاب دشمن ملعون نریزید که قطعا پافشاری بر این نفاق عین نادانی است.
Iran, Islamic Republic of
نه بابا تازه از خواب بیدار شدی؟
اون موقعی که کشور رو به آتیش کشیده بودن نگران دشمن نبودی؟!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر خاتمی ....
تو نويسنده اين مطلب به عنوان ......راي اول رامي آوري!!!!
مهدی
United States
این چه رهبر فتنه ای خونین بوده که نمی تونین بهش بگشن بالا چشمت ابرو!
محمد
Iran, Islamic Republic of
بزرگ شدی حتما به اشتباه خود ÷ی می بری
United States
درود بر سید محمد خاتمی
اشتباه مثبت دادم
خدا ....کنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
رهبر فتنه شما هستید نه آقای خاتمی
درست میگوئی سال 88 به مدت هشت ماه در تهران ثابت شده است
علی
Saudi Arabia
این تهمت ها به خاتمی نمی چسبد سفسطه نکنید بجایی نمی رید خاتمی محبوب تر هم می شود
Spain
فعلآ که در بین مردم اسرائیل محبوب شده اند غیر از این بود رهبران اسرائیل اینها را سرمایه خود در ایران خطاب نمیکردند
ببخشید چی بهش میچسبه بالاخره؟خودش که تایید میکنه تو چرا خودتو ...میدی
مردم
جانا سخن از دل ما گفتی.
منصف
درود بر خاتمی روشنگر
بیشترازدل شیطان بود !!!
خاتمی هیچ نقشی در فتنه نداشت همش زیر سر کروبی و موسوی و هاشمی بود. خاتمی که بنده خدا داشت تو بنیاد باران همه را دعوت به صلح و آشتی میکرد اگه هم کاری کرده رفسنجانی تحریکش کرده خودش نمیخواسته
لطفا کسی که این نظر را داده خودش یک بار دیگر نظرش را بخواند!
Spain
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود!
ع-طالب
خوب همچین کسی که ازخودش اراده نداره، با یه ابنبات گول میخوره ،مملکتو کجا میبره ؟
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی همون موقع پایان ریاست جمهوریش کار سیاسیش تموم شد و به تاریخ پیوست
درود بر خاتمی . عزیز دل ملت
کدوم ملت ؟؟!!
کامران
با این منطق بچه گانه نویسنده و دیگه خواندن مطالب سایت شما هیچ ارزشی ندارد این چه حرفهایی کودکانه ای است ؟
اگر راست میگوئی اینجا دنبال چه چیزی میگردی
مردم خاتمی را قلبا دوست دارند...
رضا
مجید جان! قلبا نه، "قبلا"!
قبلا هم دوست نداشتیم والحمدلله بهش رای هم ندادیم
واقعا متاسفم
ما که دوستش نداریم
البته شما جرو مردم نیستید مردم تنها کسانی هستند که خاتمی را دوس داشته باشتد!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت كند اين اغاي نانجيب را كه بستانكارهم شده البته تقصير نظام است كه به او گوشمالي نداد واو را ادب نكردوگرنه روي دست سنگ پاي قزوين بلند نميشد...
رضا
یزید را هم کسی گوشمالی نداد و او را ادب نکرد ولی رسوای همیشه تاریخ است. باید ظلمی را که به مردم و نظام در فتنه 88 روا داشتند پیوسته یادآور باشیم و نگذاریم آب خوش از گلوی این جماعت منافقین جدید پایین برود.
منم
خاتمی زمانی اونقدر رای اورد که کسی چهره واقعی ایشان رو نمیدونستن.اما الان ایشان به عنوان یک فتنه گر شناخته میشوند.وطبیعی است که افراد معاند نظام جمهوری اسلامی از این اقا طرفداری کنن.امیدوارم دیگه از اینگونه ادمها نبینیم
علي
اگر باز هم كانديد بشه ميبيني كه جز روسياهي براي شماافراطي ها چيزي نميمونه!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی افسرده شده
خلاص
خاتمی در هیچ یک از موارد فوق نبوده است خون افراد گردن همانهایاست که خودتان بهتر از هرکس می دانید/ما عاشق خاتمی هستیم
باهاش محشوربشید
ع-طالب
ااااا خوب برید خواستگاری
خداوند مرا بخاطر رائیی که یک دهه قبل به خاتمی دادم ببخشه چه ساده گول خوردیم درو دیوارو شیشه مغازه ای نبود که تبلیغات سه سید فاطمی خمینی خامنه ای خاتمی روی آن چسبانده نشده باشه
کاج
Iran, Islamic Republic of
خدا این فتنه و دشمن وکروبی و میر حسین را از شما نگیرد....
به شماودشمنان اسلام وانقلاب اسلامی عطاکند
محسن
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که به خاتمی تهمت می زنند ومطمئناً هم نمی توانند ثابت کنند پیش خدا باید جوابگو باشند در آنجا دیگر باند بازی نیست
اول خاتمی وفتنه گران پاسخگوباشند تانوبت برسد
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب می شد که نویسنده محترم اشاره ای به دستورهاشمی درخصوص تعویض استانداران هم میکردوعمق فاجعه درجای دیگری است این همه هیاهو فقط می خواهند ابرازوجود کنندولاغیر.
مجید مجد
اواخر دوره دوم ریاست جمهوری خاتمی وقتی به آمریکا آمده بود در جمعی حضور یافت و من مستقیما باهاش صحبت کردم و مستقیما بهش گفتم من اشتباه کردم سال 80 بهت رای دادم مثل یه چیزایی پشیمونم.
Iran, Islamic Republic of
چراعکسوعوض کردید.با مسمی تر بود.کارترور هم کارخودشون بود
کشور را دچار اشوب کرد؟ اين اتهام بزرگي است ....
واقعیت بزرگی است
rahim
سلام

واقعا از شما تعجب می کنم که این همه وقت برای این جور آدم ها می گذارید که هنرشان گفتگوی تمدن ها برای ذوب شدن در آنهاست و عملشان همراهی با فتنه گری و قولشان دبه گری است. راستی بعد از آن که جماعت همراه فتنه برای رای اعتماد منکر تقلب در فتنه شدند دیده اید این آقا حداقل مشابه آنان تقلب را قولا, تقریرا یا عملا تکذیب کرده باشد؟
علی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و تمدن؟! هرکی خوشگل بود و خوش تیپ بود که متمدن نیست!
ارشق
بخدا بخاطر این تهمت وافترا به شخصیت محبوب که در قلب همه انسانهای آزادیخواه هست در مقابل خداوند هیچ حرفی نخواهید داشت. بدون شک خاتمی محبوبترین چهره در دل جوانان ایرانی است وکسی نمی تواند اورا با این تهمت ها وبی ادبی ها تخریب کند.یاشاسین خاتمی
چه قسمی هم می خوره !!!
علی
درود بر خاتمی.
اینجا که نمیفهمی ایشااله قیامت
Netherlands
انصاف هم خوبه!راستی چرا اکث مطالبتان بدون نام منتشر میشه؟
چراخودت بدون نامی ؟؟ بقیه اکثرانام دارند .
رضا
ما اصولگراها باید قبول کنیم خاتمی 80درصد مردم ایران طرفدار خاتمی هستند
Iran, Islamic Republic of
ما در مارپیچ سکوت گرفتار شدیم.
راست گفتی !!!! مااصول گراها !!! خودت راقاطی نکن
خواهشا خودتان را اصولگراجا نزنید
خاتمی اگه توبه کنه میتونه به نظام برگرده
توبه گرگ مرگه عزیزم
رضا
احسنت بر سایت وزین جهان نیوز، موضوع فتنه 88 هرگز نباید فراموش شود و از هر فرصت و موضوعی باید برای رسوا کردن کسانی که آن ظلم بزرگ را در حق مردم و نظام روا داشتند استفاده کرد. زینب وار هلهله یزیدیان در روز عاشورا را رسوا کنید و نگذارید خط محکومیت فتنه 88 "منسی" شود. باید کاری کنید که هرچه از فتنه فاصله میگیریم روسیاهی این جماعت آشکارتر شود و نتوانند خود را در پشت گفتگو و تفاهم و وحدت ملی و غیره پنهان سازند که اگر چنین شد شک نکنید که این منافقین خائن به تدارک فتنه های بعدی مشغول خواهند شد. از دادن فرصت به این ستون پنجم ها بپرهیزید که همه مسئولیم.
علي
شرمتان باد
بهرام
تحلیل های شما ادم را یه یاد مثال ای دزد ای دزد می اندازه .
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی.
Czech Republic
مردم نگرانند به نظر می رسد ....و ....برای ترور رئیس ....برنامه ریزی می کند.
هاشم
می دونید چرا جناب هاشمی اینطور شده اند واز اسلام ونظام و امام و....فاصله گرفته اند حضرت علی علیه السلام 1400 سال پیش پاسخ داده اند آنجا که در خطبه 160 نهج البلاغه می فرمایند (وكذلك منْ عظُمت الدُّنْيا في عيْنه، وكبُر موْقعُها منْ قلْبه، آثرها على الله،) یعنی کسی که دنیا در نظرش بزرگ شود دنیا وقدرت وثروت برایش عزیز شود ودر قلبش جای گیرد این شخص خدا را فراموش می کند آرمان ونظام وامام را فراموش می کند ودنیا وما فیه الدنیا جای آن را می گیرد
درودبرآزاد مرد بزرگ خاتمي عزيز دلها.
ورییس جمهور خانم بچه ها
سید حسین
مگر نه اینکه سعید حجاریان طراح بزرگ اصلاح طلبها گفت تقلب دروغ بوده حالا واقعا از چی دارن حمایت میکنن بعضی از دوستان
تو این انتخابات هم مشخص شد نظام به رای کسی خیانت نمیکنه
فقط شما رو یاد یه جمله ای از زیارت وارث میتدازم:
خدا لعنت کند آنهایی که تورا کشتند و همچنین آنها که سکوت
کردند و آنها که راضی بودند به این قتل
جواب خونهای ریخته شده رو کی میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غريبه
بد نگوئيم به مهتاب اگر تب داريم!
سینا
Iran, Islamic Republic of
اگه امثال خاتمی توی آمریکا یا یه کشور دیگه اروپایی بودن خیلی وقت پیش اعلام میشد یا بخاطر مستی از پل افتاده پایین یا در یک سانحه رانندگی کشته شده. نمونه داره فراوان
اعدام !!
برا کسایی که به اعدام خوبان فکر میکنند متاسفم
Iran, Islamic Republic of
مومن،
فتنه گران (بقول شما) هیچکدام اسلحه نداشتن که آنرا خونین کنند.
قرص خواب دیگه نخور!!!
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم شر فتنه همیشه بالای سرتان باشد.
ایشالله بالاسرخودت وخانوادت ....
اشرار فتنه امثال خاتمی و ه... هستند که همیشه بالا سرمان هستند ای که دعا کردن نمیخواهد
خداشرشون رابه خودشون برگردونه
مسعود
خاک بر سرتون با این تحلیلهای کشکیتون .
مگه شما مسلمون نیستید که به این سادگی تهمت میزنید؟
خدا به شما عقل بده .
اگر تونستی ثابت کن تهمته
Iran, Islamic Republic of
یزیدیان امام حسین را فتنه گر می دانستند و تا سالها دلیل ریخته شدن خون در صحرای کربلا را فتنه امام حسین می دانستند؟
آرمان
Iran, Islamic Republic of
وافعا برات متاسفم ،چي فكر كردي كه يه فتنه گر كه لباس شزيف روحانيت رو بدنام كرده هم تراز امام حسين دونستي ؟برو يه فكري به حال خودت بكن .و مقام معصومين رو پايين نيار .،لابد مردم تو فتنه 88 خودشون رفتن خود كشي كردن خيلي با هوشي چرا دو قلو نشدي؟
وااله تاجایی که ماشنیدیم امام حسین مظلوم بود حالا چه دخلی داره به خاتمی ظالم ؟
کدوم صفت امام حسینو توخاتمی دیدی ؟جان مادرت یکیشو بگو
شايان
Iran, Islamic Republic of
دلسوزي خاتمي برا ملت بيش تر بخ دوستي خاله ..... مي خوره.دست براي ما رو شده طراح گفت وگوي تمدن ها.دست بردار ازين رفتارات
آرمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام جدا كه اصلاح طلب ها زبر دستن براي سرپوش گذاشتن روي خلاف هاشون اين كه خلاف هاي جبران ناپذيرشون رو از يادها ببرن،آقاي خاتمي به قول آقاي ظريف ما فراموش كار نيستيم ،ما فراموش نمي كنيم فتنه 88 و دستان پشت پرده را ،كه چه خون دل ها گه ما نخورديم از جانب شما و دوستانتون ،من جاي شما بودم ديگه روم نمي شد از خجالت اظهار نظر كنم از خدا بترس
پولاد
دوستان جهان نیوز
متاسفم برای افکار عقب افتاده و فرومایه شما
امروز آقای خاتمی بسیار بیشتر از سال 76 در ایران محبوبیت پیدا کرد
...
جناب خاتمی حجت الاسلام واقعی است، ایشان حجت مسلمانی من است و مخالفت چون شمایانی با ایشان، قدر و منزلت او را برای من بیشتر میکند. درود خدا بر بنده مخلص خدا و فرزند شایسته حضرت زهرا، سید محمد خاتمی
ناشناس
جهان مثبت و منفیهاتنشون میده که فتنه گر کیه؟؟؟
حسین کمیلی
چرا جو می دهید؟ ده ها نفر کشته یعنی چه؟!!!
از این اظهار نظرها میشه عمق سوزش مخالفین خاتمی و هاشمی از انتخاب روحانی اونهم با حمایت خاتمی و هاشمی رو فهمید. جواب شماها و دیدگاه هاتونو مردم تو انتخابات دادن، دیگه دست و پا نزنین لطفا، 125 رو بگیرین (تاکید میکنم 125 نه 110)
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
چه خبر از سوروس؟
بی بی می گفت از خاتمی شنیده ابراهام صهیونیستم شهیده!!!
احمد نوری
سلام ترو خدا کمتر راجع به خاتمی بنویسید چرا کسی که مرده است زنده می کنی . واقعا می خواهید اورا دوباره به میدان بیارید . بس کنید ار مطرح کردنش
Iran, Islamic Republic of
گرچه خاتمی خار چشم انحصاریون است اما :
خداش در همه حال از بلا نگه دارد !
Iran, Islamic Republic of
اي كاش از بلا نگهش داره دوباره خرابكاري نكنه.راست مي گيا