جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 14 Jun 2024
 
۰
۱

ترانه‌پاکستانی‌هابرای رهبرمعظم‌انقلاب+فیلم

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 317550
بیست و پنجمین متن پرونده «ایران، جان پاکستان» به انتشار هفت ویدئو موزیک مردم پاکستان در مورد آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب ایران، اختصاص دارد. پاکستانی‌ها رهبر ایران را به شدت دوست دارند. همه این سرودها مربوط به سال‌های اخیر است.
به گزارش جهان، جهانی بودن آرمان‌های انقلاب با مشاهده حضور فراگیر نشانه‌های رهبران ایران به خصوص در دنیای مستضعفین، نیاز به اندکی کنار گذاشتن پرستیژ و وجهه مدیریتی دارد. عکس‌ها، سروده‌ها، صوت‌ها و ویدئوهای علاقه‌مندی و عشق پاکستانی‌ها به ایران در کارتابل‌ها، جزوات و گزارش‌های رسمی، دیدارهای دیپلماتیک و در نشستن پشت میزهای و روی صندلی‌های بلند مدیریت فرهنگی قابل مشاهده نیست؛ و به همین ترتیب پیگیری این رابطه از طریق مجرای رسمی روابط معمول طراحی شده در سیاست خارجی، قابل اعتنا نخواهد بود.

پروژکتورهای اول انقلاب پاکستانی‌ها؛ همان‌ها که رسانه انقلاب در دهه پنجاه در پاکستان شده بود، حالا جای خودش را به امکانات ابتدایی تدوین و میکس صدا برای سرود ساختن در مورد رهبر انقلاب شده است. علی صفدر، سازمان دانشجویان امامیه، موسسه فرهنگی پیام و... همه کسانی که این سرودها را گفته‌اند، یا منتشر کرده‌اند را کسی در ایران نمی‌شناسند، اما آنها ایرانی‌ها را خوب می‌شناسند. فیلم‌های ضبط شده از تلویزیون، پخش شده در اینترنت در مورد آیت‌الله خامنه‌ای را ضبط کرده‌اند، برایش سرود گفته‌اند، موسیقی ساخته‌اند، خوانده‌اند و آن‌ها را ترکیب کرده‌اند تا یک اثر رسانه‌ای در مورد رهبر یک کشور دیگر بسازند. کشوری به اسم ایران

خامنه‌ای رهبر ماست

در اولین ویدئو عبارت «زهرا پروداکشن» تقدیم می‌کند به چشم می‌خورد.سایت موسسه تعطیل شده است و هیچ اطلاعات دیگری از این موسسه وجود ندارد. جز یک صفحه فیس‌بوک غیرفعال. در صفحه توضیحات این پیج فیس‌بوک آمده است که این موسسه کارش ساختن و زیرنویس کردن محصولاتی است که احساس میکند باید به گوش همه برسد. زیرنویس این ویدئو کار این موسسه پاکستانی است. احتمالا شعرش را یک پاکستانی دیگر گفته است، یک پاکستانی دیگر آهنگش را ساخته است ، یک پاکستانی تدوین و ....

عنوان ویدئو این است : «خامنه‌ای رهبر ماست»


سپاه امام زمان با رهبری امام خامنه‌ای

این ویدئو به خوانندگی، یک مداح و همچنین خواننده مشهور پاکستانی، علی صفدر ریزوی تدوین شده است. علی صفدر در بین شیعیان پاکستان به شدت مشهور است و چند سرود دیگر نیز در مورد ایران و رهبر انقلاب و امام خمینی دارد. علی صفدر سه سال پیش به آفریقا سفر کرد و در آنجا هم چند سرود با تم مبارزه با استعمار و حمایت از حرکت‌های آزادیخواهانه اجرا کرد.


لبیک خامنه‌ای

در گوشه زیر این ویدئو ، آرم سازمان دانشجویان امامیه مشاهده می‌شود. یک سازمان مردمی از دانشجویان و طلاب و دانش‌اموزان پاکستانی که سال‌های سال است در جهت ترویج گفتمان انقلاب و امام خمینی در پاکستان فعالیت می‌کند. این سازمان که ساختار، آرما‌ن‌ها، اهداف و برنامه‌های آن شباهت زیادی به بسیج مقاومت در ایران دارد هر سال با برگزاری چند کنفرانس و اردوی دانش‌آموزی و دانشجویی و همین‌طور برگزاری برنامه‌های مناسبتی و البته چاپ کتاب و نشریات هفتکی و ماهانه، نقش به شدت مهمی در حضور و نفوذ فرهنگ انقلابی در پاکستان دارد. سازمان دانشجویی امامیه چند سالی است که به ساخت فیلم و موسیقی هم روی آورده است و این کلیپ هم از محصولات این سازمان مردمی است.برنامه سالگرد رحلت امام این سازمان در هر سال به شدت مفصل و مشهور است و در این چند ساله به محفل مهمی برای نشر آرمان‌های امام با حضور قشر وسیعی از پاکستانی‌ها تبدیل شده است


ماشا‌الله خامنه‌ای، ماشاالله خامنه‌ای

این ویدئو هم ساخته علی صفدر ریزوی است و ترکیبی از یک فوتوکلیپ با زیرنویس انگلیسی است


ترانه رهبری

متن ترانه کودکان پاکستانی برای رهبر انقلاب:

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000317/nf00317550-1.jpg

و این فیلم ترانه:


خامنه‌ای بیدار است

از خواننده و سازندگان این سرود اثری در دست نیست. اما سایت آپلود کننده این ترانه مرکز تحقیقات اسلامی بعث که به زبان اردو در پاکستان فعالیت می‌کند و مجموعه‌ای از صوت‌ها و ویدئوها و تصاویر انقلابی و اسلامی است. صوت و متن مجموعه کنفرانس‌های اسلامی و انقلابی پاکستان؛ که در پاکستان یک فعالیت فرهنگی مردمی و قابل‌توجه به شمار می‌رود امتیاز خاص این سایت است. «مشرب ناب» نشریه ماهانه این مرکز است که ظاهرا در مناطقی از پاکستان منتشر می‌شود.


راکب رخش جهاد و علم و حکمت، خامنه‌ای...

یک ترانه دیگر که ظاهرا توسط همان گروه قبلی درست شده است. ریتم ترانه به شدت شبیه به ترانه‌های حزب‌الله لبنان است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


asmar
Iran, Islamic Republic of
سلام.خسته نباشید دانلود این فیلمهای زیبا ممکن نشد .چند فیلم دیگر از سایت شما در مورد اقا نیز دانلود نشد لطفا رفع اشکال بفرمایید. طرفدار پروپاقرص سایت شما هستم.
متشکرم