جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

نهاوندیان باید استعفا دهد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 315150
حمید حسینی عضو اتاق بازرگانی خواستار استعفای نهاوندیان از اتاق بازرگانی شد.
به گزارش جهان، حمید حسینی در گفتگو با روزنامه بهار درباره تصدی هم‌زمان ریاست اتاق بازرگانی و ریاست دفتر رئیس‌جمهور از سوی نهاوندیان گفته است: قطعا دورکاری رییس اتاق مناسب پارلمان بخش خصوصی نبوده و قابل قبول نیست. به نظر من اتاق باید هرچه سریع‌تر ساختار خود را اصلاح کند و به سمت ساختار پروژه‌ای پیش برود و افراد فعال در اتاق مسئول اجرایی و پیگیری پروژه شوند و هر چالش‌ کشور به فرد خاصی سپرده شود.

این‌که هرازگاهی هیأت رییسه اتاق تشکیل جلسه بدهد و گزارشی در آن خوانده شود مناسب وضعیت حال حاضر اقتصادی کشور نیست. از نظر من این‌گونه عملکرد اتاق همان کارایی سابق خود را هم از دست می‌دهد زیرا هنگامی که آقای نهاوندیان در اتاق حضور مستمر داشت کارهای بسیاری عقیم می‌ماند چه برسد به این‌که در حال حاضر دورکاری می‌کنند.

وی افزود:قطعا جایگاه ریاست اتاق ایران خیلی بالاتر از جایگاه ریاست دفتر ریاست‌جمهوری است در تمام جهان هم همین گونه است. به نظر من یا باید آقای نهاوندیان ایثار کند و از ریاست دفتر ریاست‌جمهوری استعفا دهد یا فرد قابلی مثل ایشان ریاست اتاق را برعهده بگیرد. چون متاسفانه ساختار اتاق بسیار رییس محور است و بدون رییس دچار کمبود بزرگی است.

به دلیل این‌که هیات نمایندگان ریاست اتاق را انتخاب می‌کند ،بنابراین ریاست اتاق خود را در مقابل هیات‌رییسه پاسخگو نمی‌بیند و این باعث رییس محور بودن اتاق است. من امیدوارم هرچه زودتر تصمیمی از طرف آقای نهاوندیان گرفته شود تا این مشکل حل شود. گرچه ممکن است نیروی توانمندی هم مانند آقای نهاوندیان نتواند جایگزین شود و اتاق در کوتاه‌مدت دچار مشکل شود ولی خب این هم باعث می‌شود اتاق به بلوغ برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *