چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۲
۵

کنایه کیهان به روحانی

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب: 314458
روزنامه کیهان تلویحا از اظهارات اخیر رییس جمهور انتقاد کرد.
به گزارش جهان، روزنامه کیهان در ستون "گفت و شنود" خود نوشت:
گفت: سخنگوی کاخ‌سفید از احتمال دیدار روحانی با اوباما در نیویورک خبر داده است.

گفتم: آقای روحانی هم در پاسخ به خبرنگار ان.‌بی‌.سی که پرسیده بود آیا در نیویورک با اوباما ملاقات می‌کنید؟ گفته بود‌«در عالم سیاست هر چیزی امکان دارد»!

گفت:‌ آمریکا به خاطر شکست‌های پی در پی 10 سال اخیر از ایران و جبهه مقاومت به این ملاقات احتیاج دارد تا وانمود کند که ایران از مواضع انقلابی خود کوتاه آمده است! ولی این ملاقات برای ایران اسلامی چه سودی خواهد داشت؟

گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به رهگذری گفت؛ می‌توانی این چمدان سنگین را تا طبقه هفتم برای من حمل کنی؟ رهگذر پرسید؛ در مقابل چه می‌دهی؟ و یارو جواب داد هیچی! رهگذر بعد از آن که چمدان را به سختی حمل کرد، منتظر مزدش بود و گفت؛ حالا همان هیچی را بده! و یارو گفت؛ گوشه آن فرش را بالا بزن! چه می‌بینی؟ رهگذر گفت؛ هیچی! و یارو گفت؛ همان را بردار و برو!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی
جناب شریعتمداری زود شروع کردی بگذار چند ماهی این دولت کار کند بعد شروع به بهانه گیری کن خدا خیرت بدهد؟
Iran, Islamic Republic of
برادرشمابه اقای شریعتمداری میگوییدزودشروع کرده درحالی که اقای روحانی چهارسال پیش تخته گازرفت وغنی سازی راازبیست درصدبه کمترازسه درصدپایین اورد،الان هم داردباسند2030ان راتکمیل میکند,
سیاستمداری آقای ...بر مبنای هیچی است
کنایه چیه زلزله است!
عباس
من که باورنمی کنم روسیه وبرخی کشورهای منطقه به این راحتی بگذارند مشکلات ایران باغرب حل بشه بااین وجودفقط توکلمون به خداست