چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

سرگردانی مسافران شرکت همسفر

جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 312762
در پی وقوع حادثه تصادف اتوبوس اصفهان در جاده تهران – قم و تعطیلی موقت شرکت مسافربری همسفر اصفهان، بیش از ۱۰۰ نفر مسافران ایرانی و ۱۰ مسافر خارجی که پیش از حادثه بلیت خود را پیش خرید کرده بودند، با سرگردانی روبرو شدند.
به گزارش جهان، در پی وقوع حادثه تصادف اتوبوس اصفهان در جاده تهران – قم و تعطیلی موقت شرکت مسافربری همسفر اصفهان، بیش از 100 نفر از مسافرانی که پیش از این حادثه بلیت خود را برای سفر با اتوبوس‌های این شرکت به مناطق مختلف کشور پیش خرید کرده بودند، از روز گذشته تاکنون با مراجعه به پایانه مسافربری کاوه اصفهان با درهای بسته شرکت همسفر روبه رو شدند.
 
درحالی که عصر دیروز (پنجشنبه 21شهریور92) روابط عمومی حمل و نقل و پایانه های استان در اطلاعیه ای اعلام کرده بود مسافرانی که بلیت پیش خرید شرکت همسفر را در دست دارند برای جابجایی بلیت خود به دیگر دفاتر فروش پایانه های مسافربری اصفهان مراجعه کنند، تعداد زیادی از مردم روز گذشته (پنجشنبه 21شهریور92) در پایانه مسافربری کاوه اصفهان سرگردان بودند.
 
هیچ شرکتی پاسخگوی مردم نیست
 
یکی از این افراد درتماسی تلفنی با خبرنگار تسنیم در اصفهان گفت: یک ماه پیش از این شرکت برای سفر به مشهد مقدس بلیت هفت نفری پیش خرید کرده بودم اما وقتی به ترمینال آمدیم هیچ خبری از اتوبوس و مسئولان این شرکت نبود.
 
وی افزود: به هرکدام از دیگر شرکت های مسافربری پایانه کاوه هم که مراجعه کردیم همه آنها بلیت های خود را به فروش رسانده بودند و ظرفیت جابجایی وفروش بلیت به مسافران شرکت همسفر را نداشتند.
 
سرگردانی مسافران خارجی در پایانه کاوه
 
شهروندی دیگر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار کرد: ما ایرانی هستیم و هر طور که باشد مشکلات خود را تحمل و رفع می کنیم اما چه کسی پاسخگوی عواقب سرگردانی بیش از10 مسافر خارجی در این وضعیت است؟
 
وی خاطر نشان کرد: این مسافران خارجی که از کشورهای عربی، آسیایی و سایر کشورها هستند قصد سفر به تهران، مشهد مقدس و دیگر شهرهای کشورمان را دارند اما ساعت هاست مثل بقیه مسافران در پایانه کاوه اصفهان سرگردانند و هیچ شرکت یا مسئولی پاسخگوی ما نیست.
 
اتوبوس های شرکت همسفر مجوز تردد ندارند
 
گفته می شود با وجود تعطیلی این شرکت، اتوبوس های مسافربری در جایگاه های خروج پایانه کاوه ویژه شرکت همسفر مستقر شده اند اما اجازه حرکت به آنها داده نشده است.
 
اکبری مدیر اجرایی شرکت مسافربری همسفر گفت: پس از تعطیلی صورت حساب های این شرکت هم بسته شده و اتوبوس های مربوط مجوز فعالیت ندارند.
 
وی افزود: 137 شرکت مسافربری در استان اصفهان فعالیت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انصافاً توي اين تصادف شركت مسافر بري مقصر است؟
حسب اخبار نقص فني خودرو و بروز آتش سوزي در خودروها عامل اصلي است ، پس چرا بجاي توقيف كليه خودروهاي شركت سازنده ، آمدند شركت مسافربري را تعطسل كردند؟