جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

مراسم‌ ختم همسرشهیدآیت‌الله‌ سعیدی

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 311662
مراسم سومین روز درگذشت بانو بی‌بی خدیجه طباطبایی شیرازی، همسر شهید آیت‎الله سعیدی، فردا دوشنبه ۱۸ شهریورماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی، در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) تهران برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم سومین روز درگذشت بانو بی‌بی خدیجه طباطبایی شیرازی همسر شهید آیت‎الله سعیدی، فردا دوشنبه، ۱۸ شهریورماه، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) تهران برگزار می‌شود.

مسجد موسی‌بن جعفر(ع) تهران واقع در خیابان آیت‌الله سعیدی همان مسجدی است که شهید سعیدی در آن نماز می‌خواند و پس از ایشان نیز برادر همسر شهید، حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی، معلم اخلاق در آن نماز می‌خواند.

بانو بی بی خدیجه طباطبایی شیرازی همسر شهید آیت الله سعیدی ۱۲ شهریور به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان شهید بهشتی قم دار فانی را وداع گفت. پیکر ایشان از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد و پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله شبیری زنجانی در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) آرام گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک شهروند قمی
رحمت خدا بر آن بانو....
و عرض تسلیت به آیه الله سعیدی تولیت حرم کریمه اهلبیت حضرت معصومه-سلام الله علیها- و همچنین حاج آقا طباطبایی.