دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

بي‌ثباتي شاخص‌هاي اقتصادي در آمريكا

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 311053
بر اساس گزارش‌ها، فعاليت توليدي و ميزان كالاهاي ذخيره شده در كشور آمريكا طي ماه اوت كاهش يافته است.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز نوشت: نتايج گزارش مالي شركت "مارکيت" بيانگر کاهش فعاليت توليدي در آمريکا طي ماه اوت بوده است و همچنين نشان مي‌دهد ميزان تقاضا در آمريکا طي ماه اوت افزايش و ميزان کالاهاي ذخيره شده کاهش پيدا کرد.

بر اساس اين گزارش، شاخص فعاليت‌هاي توليدي آمريکا طي ماه اوت به رقم ۵۳.۱ کاهش پيدا کرد. اين در حالي است که اين رقم در ماه ژوئيه برابر با ۵۳.۷ بود.

ميزان توليد صنعتي در آمريکا در ماه اوت به رقم ۵۲.۵ درصد کاهش پيدا کرد. اين در حالي است که اين رقم در ماه ژوئيه برابر با ۵۴.۸ درصد بود. اين موضوع نشان دهنده کندترين سرعت رشد از ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ تا کنون است.

"کريس ويليامسون" اقتصاد دان ارشد مارکيت در اين باره اظهار داشت؛ ميزان ذخاير کالاهاي توليدي در ماه اوت بيشترين کاهش را از سال ۲۰۰۹ تا کنون داشت.

کارشناسان اقتصادي عقيده دارند داده‌ها و شاخص‌هاي اقتصادي آمريکا ماهيتي بي‌ثبات دارد و علت اين موضوع نيز پيش بيني‌هاي انجام شده در خصوص توقف محرک‌هاي پولي بانک مرکزي اين کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *