کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیخ سعودی همسرش را به جهاد نکاح می فرستد!

4 شهريور 1392 ساعت 10:59

یکی از شیوخ عربستان در توئیتر اطلاعیه ای برای فرستادن همسرش برای جهاد نکاح در سوریه منتشر کرد که بازتاب متفاوتی میان کاربران داشت و برخی با بستن نام کاربری این شیخ سعودی در شبکه اجتماعی، اقدام او را سخیف و به دور از مردانگی توصیف کردند.


به گزارش جهان، شبکه خبر به نقل از سایت مسلمانان جهان نوشت: یکی از شیوخ مطرح عربستانی، در صفحه شخصی خود در توئیتر به طور رسمی اعلام کرد: حاضر است برای حمایت از مجاهدین (تروریست ها) که ضد بشار اسد می جنگند، همسر خود را برای جهاد نکاح به سوریه بفرستد.

انتشار این اطلاعیه در محیط مجازی بازتاب متفاوتی میان کاربران داشت.

برخی با به اشتراک گذاشتن آن، از اقدام این شیخ سعودی حمایت کرده و سایرین را نیز به این امر دعوت کردند. آنها در طرفداری از این شیخ اعلام کردند، مجاهدینی که ضد رژیم بشار در حال جنگ هستند، نیازمند حمایت همه جانبه هستند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000308/nf00308808-1.jpg

برخی دیگر با بستن نام کاربری این شیخ سعودی در شبکه اجتماعی ، اقدام او را سخیف و به دور از مردانگی توصیف کردند. مخالفان با تکیه به آیات و احادیث دین، موضوع "جهاد نکاح" را جعلی دانستند و از مسلمانان خواستند، نسبت به توطئه وهابی ها برای منحرف کردن دین هشیار باشند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000308/nf00308808-2.jpg
عکس تزئینی است

فتوای جهاد نکاح توسط وهابی های سعودی یکی از بدترین فتواهایی است که به نام دین صادر شده است و می توان آن را از انحرافی ترین گفته های وهابیت قلمداد کرد.


کد مطلب: 308808

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/308808/شیخ-سعودی-همسرش-جهاد-نکاح-می-فرستد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com