جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۴۷

شیخ سعودی همسرش را به جهاد نکاح می فرستد!

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 308808
یکی از شیوخ عربستان در توئیتر اطلاعیه ای برای فرستادن همسرش برای جهاد نکاح در سوریه منتشر کرد که بازتاب متفاوتی میان کاربران داشت و برخی با بستن نام کاربری این شیخ سعودی در شبکه اجتماعی، اقدام او را سخیف و به دور از مردانگی توصیف کردند.
شیخ سعودی همسرش را به جهاد نکاح می فرستد!
به گزارش جهان، شبکه خبر به نقل از سایت مسلمانان جهان نوشت: یکی از شیوخ مطرح عربستانی، در صفحه شخصی خود در توئیتر به طور رسمی اعلام کرد: حاضر است برای حمایت از مجاهدین (تروریست ها) که ضد بشار اسد می جنگند، همسر خود را برای جهاد نکاح به سوریه بفرستد.

انتشار این اطلاعیه در محیط مجازی بازتاب متفاوتی میان کاربران داشت.

برخی با به اشتراک گذاشتن آن، از اقدام این شیخ سعودی حمایت کرده و سایرین را نیز به این امر دعوت کردند. آنها در طرفداری از این شیخ اعلام کردند، مجاهدینی که ضد رژیم بشار در حال جنگ هستند، نیازمند حمایت همه جانبه هستند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000308/nf00308808-1.jpg

برخی دیگر با بستن نام کاربری این شیخ سعودی در شبکه اجتماعی ، اقدام او را سخیف و به دور از مردانگی توصیف کردند. مخالفان با تکیه به آیات و احادیث دین، موضوع "جهاد نکاح" را جعلی دانستند و از مسلمانان خواستند، نسبت به توطئه وهابی ها برای منحرف کردن دین هشیار باشند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000308/nf00308808-2.jpg
عکس تزئینی است

فتوای جهاد نکاح توسط وهابی های سعودی یکی از بدترین فتواهایی است که به نام دین صادر شده است و می توان آن را از انحرافی ترین گفته های وهابیت قلمداد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این جهاد نکاح است یا زنای محصنه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جهاد الزناست! تعارفم نداره
Iran, Islamic Republic of
از حرف و ادعا تا عمل کلی فاصله هست.
هر وقت فرستاد خبر بدید الان که فقط در حد ادعاست
علی
واقعا دمت گرم با این اظهار نظرت
ای بد بخت ...
Iran, Islamic Republic of
عجيبه اونايي كه متعه كه از احكام دين است رو حرام مي دونستند و به شيعه حمله مي كردند

حالا در روز روشن جهاد زنا رو ابداع كردند بدعت گذاران ضد اسلام
ناخود آگاه یاد اظهار نظرهای مخالفین ایرانی بشار اسد افتادم شاید سایرین هم با برخی از نظرات این هم وطنان عزیز در سطح جامعه و فضای مجازی برخورد کرده باشند:
قبلا میگفتند چرا از فلسطین و لبنان حمایت میکنیم ؛ اخیرا میگن چرا از کشتار در فلسطین حرفی نمیزنیم و صدا و سیما فقط از سوریه خبر میدهد.
حمایت ایران را از حکومت بشار اسد حمایت از دیکتاتوری میدانند.
تروریستها و تکفیریها را {که از ملیتهای مختلف و حتی قاره های مختلف برای به زانو در آوردن مقاومت} به مردم و نظام سوریه هجوم برده اند را معترضین سوری میدانند و بر اساس تجربیات فتنه گرانه خودشان کمی هم با آنها تشریک مساعی دارند.
...
کامنتها و نظراتشان در خصوص ""صیغه موقت"" و مقایسه آن به قصه جهاد نکاح تروریستها هم قابل تأمل است!
Iran, Islamic Republic of
مثل این که میخواد از شرش خلاص شه
این سعودیها حتی شرف خودشان را هم حراج می ذارن
مجيد
Iran, Islamic Republic of
ببين خداوند چگونه عقل اينها را زايل كرده است .(زنان)شيعيان بحرين و سوريه و ... را با فتواهاي پوچ خود آزار مي دهند و حالا!! زن خودشان را دو دستي به نامحرم تقديم مي كنند.!
این موضوع مهر تائیدی است بر کتاب شهید "ناصر سعید" که طی تحقیقاتی اثبات کرده بود جد آل سعود و محمد بن عبدالوهاب از یهودی مسلمانان دوران دولت عثمانی بوده اند .

مسعود رجوی هم که ریشه ماسونی یهودی دارد در اولین فرصت مناسب (در سال63) اقدام به چنین کاری با شعار "انقلاب ایدئولوژیک " کرد !؟
حميد
Iran, Islamic Republic of
اينا كه حداقل 4 تا زن ( بمعناي برده ) دارند ، يك از آنها را هم مي فرسته سوريه ، بعدش ميره يه جديد و مدل 2014 ش را ميگيره !
مرحبا به غیرت خروس . این وهابی ها اندازه خروس هم غیرت ندارند . ای جهادالروسپی است .
Iran, Islamic Republic of
وهابیت=جنود الشیطان
Iran, Islamic Republic of
تف به غیرتت بیاد العریفی پست فطرت.
Iran, Islamic Republic of
اگه راست ميگه خودش بره تن فروشي كنه؟!
Iran, Islamic Republic of
خودشان كه عرضه جنگيدن ندارند زنانشان را براي زنا ميفرستند وبا زنان ديگر شان به تن پروري وكثافت كاريشان ادامه ميدهند.اگر عرضه وشهامت دارند چرا درمقابل جنايات اسراييل غاصب جيكشان درنمي آيد.لعن ونفرين بر دشمنان اسلام ناب محمدي(ص) وهمراهان اسراييل وآمريكا كه جبهه اسلام را درمقابل توطئه هاي خبيث صهيونيستها تضعيف ميكنند.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا" در تفکر وهابی آل سعود زنان هیچ حق و اختیاری از خود ندارند و مانند دوران جاهلیت با آنان رفتار می کنند و به آنان فقط به عنوان برآورده کننده امیال جنسی مردان نگاه می کنند!. این شیخ وهابی بهتر است به جای اینکه برای همسرش این چنین تصمیمات شیطانی بگیرد اگر خیلی رگ بی غیرتیش! بیرون زده به جای همسرش خودش را در اختیار مخالفان بشار قرار دهد چون هم فال است و هم تماشا . چرا از زن بخت برگشته اش مایه می گذارد؟!
صادق
لعنت بر وهابیت
Iran, Islamic Republic of
خاك برسرش
خاک بر سر بی غیرتش
علي اكبر
Iran, Islamic Republic of
اي بي غيرت، يعني يك مرى توي اين سعودیها پيدا نميشه كه به اين بي شرف اعتراض كنه !!!!
پس كجايند علماي اهل سنت كه اينها را محكوم كنند؟؟؟؟
Turkey
شما بهتر می‌دانید که این آقا صدور فتوای جهاد النکاح را تکذیب و تصریح کرده که تصویری که از صفحه توئترش منتشر شده، فتوشاپی بوده و تاکید کرده که این کار زناست.
Bulgaria
ایشون که تریبون به دست هستن چطور این مطلب رو رسا اعلام نمی کنن تا همه بفهمن. این همه زن بی حیثیت شدن فقط به خاطر یه اشتباه فتوشاپی؟!!!
خیلی خوش باوری رفیق
حسین
United States
شیخ احمق زنتو داری نابود میکنی این زن بی گناه اختلالات شخصیتی پیدا میکنه ودچار بیماری روانی میشه وسپس دست به خودکشی میزنه .
سلام. لطفا كسي بنده رو در خصوص ارتباط اين ازدواج چند ساعته يا چند روزه با نكاح موقت مورد تاييد علماي شيعه راهنمايي كند.
محمد
سلام
ازدواج موقت یا متعه یا صیغه همانند ازدواج دائمه یعنی زن باید بدون شوهر باشد تا بتواند چنین ازدواجی بکند همچنین پس از آن زن باید عده نگه دارد(45 روز) و تنها تفاوتش با ازدواج دائم نبود حق نفقه و نیز ارث بردن از همسر و نیز اتمام نکاح پس از اتمام مدت بدون نیاز به طلاق است اما مناکحه یا همون جهاد نکاح توسط هر زن بالاتر از 14 سال ولو شوهردار امکان پذیر است و عده هم لازم ندارد!!!!!!!!! یعنی می توان در یک روز ده شوهر داشت
علی
Iran, Islamic Republic of
در نکاح موقت، شأن و جایگاه زن حفظ میشه. اولاً نباید در عقد مرد دیگری باشه. دوماً باید شروط لازم یک عقد مثل مهریه، مدت عقد و ... رعایت بشه. همه این حرفها یعنی حفظ مقام و منزلت بانوی مسلمان. ولی این تکفیریها فقط برای مقاصد ناپاک خودشون از این فرصت استفاده می کنن چون قید و بندی ندارند!!!
سیداسماعیل
Norway
آقا جان هیچ ارتباطی نداره. جهاد نکاح یعنی یک زن اعم از شوهردار و مجرد بره با یک مرد نامحرم بدون صیغه رابطه جنسی داشته باشه. که در فرهنگ شیعه و سنی اگر زن مجرد باشه زنا کرده و حکمش شلاقه و اگه زن متاهل باشه زنای محصنه کرده و حکمش سنگسار یا اعدامه. در حالی که نکاح موقت فقط برای زن بی شوهره که تازه اگه باکره باشه اذن پدرش هم لازمه و طبق حکم خداست و با خوندن صیغه انجام میشه و لزومی نداره توش رابطه جنسی هم برقرار باشه. ضمنا در ازدواج موقت اگه نزدیکی صورت گرفته باشه باید بعد از اتمام صیغه زن عده نگه داره و 45 روز حق ازدواج نداره. اما اینا میتونن تو یک روز با هرچقدر آدم که دلشون میخواد بخوابن.
رمضانی
چرا زنت رو می فرستی جلو . وجود بی وجود خودت رو عازم سوریه کن .
ادعا کجا بوده امثال این کثافتها که این کارا براشون چیزی نیست در ازائ پول زن که هیچ خودشونم به نکاح تروریستا در خواهند امد
شعبان
این پدر سوخته زنش بد قیافه است با این طرفند زنا وبی بندباری را ترویج داده تا فردا از زنهای ترویستها به اصطلاح جهاد النکاح استفاده کند
بچه شیعه
چه زن زیبایی داره. هروقت زنشو فرستاد سوریه تروریستا جشن میگیرن
سرور
مطمئنی بچه شیعه هستی.بزرگوار.
mamal
شیخ زنتو می فرستی جهاد تن فروشی بکنه؟
خدا هدایتت بکنه...
رويا
Iran, Islamic Republic of
خود نامردش چرا به جهاد نمیرود از ده تا زن یکی می فرستد 9تای دیگر در کنارش هستند وای بحال مردم عربستان که به دست این جاهلان امروز گرفتار شده اند
حسين
Iran, Islamic Republic of
پيشنهاد: با توجه به سوابق حرامزادگي شيخ مذكور ، خودش هم مي تواند در اين جهاد نكاح شركت و جور همسرش را بكشد. 100% از نظر وهابيون ثوابش بيشتر از هر عمل ديگري مي باشد.
اینا از بس زن دارن غمی ندارن یکی دو تا رو بدن بره
یه بز کمتر ...
جانباز
United States
کثافت بازی از این بدتر نمیشه .خداوند لعنت کند این وهابیان کثیف
امیر
میشه متن عربی را ترجمه کنید؟
سینا
Iran, Islamic Republic of
ولله قسم این کثافت کاری ها ربطی به دین ندارد.
اصلا کسی که برای خدا می جنگد احتیاجی به حمایت سکسی ندارد!!!!این چه ارتش مجاهدی ست که برای دستخوش جهاد باید سرویس جنسی ببیند!!!
نه حتی مجاهدین !! که کافران هم وقتی برای دفاع از عقیده می جنگند خالصانه می جنگند این چه گوارا شخصیت آرمانی ما نیست اما همین آدم لا مذهب هم هرگز برای تقویت روحیه و قدردانی جنگ در کشورهای دیگر پاداش سکسی نمیگرفت..
این ها مجاهد نیستند مزدورند!!!
این فرق مجاهدین حزب الله قهرمان است با این شغالان
Iran, Islamic Republic of
کجای این متن گفته همسرم رو میفرستم؟ گفته مطلقه باشه میتونه بره! من خودم طرفدار بشار اسد و حزب الله و مقاومتم ولی این رفتار شما درست نیست
ارمان
لطفا تیتر را عوض کنید و بنویسید:
شیخ سعودی یکی از همسرانش را به جهاد نکاح فرستاد!
ناصر
اگه یه کم دیگه سوریه مقاومت کنه خود شیخ وهابی هم باید بره جهاد نکاح...
یار قلی
احتمالا میخواد تجدید فراش کنه
سجاد
United States
خدا لعنت کند وهابیت را که عامل فساد در دنیاهستن