جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۶

تضمین مشروط علوی به کسانی که بعد از فتنه از ایران رفتند

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 307748
وزیر اطلاعات درباره بازگشت برخی اشخاص که بعد از فتنه ۸۸ از کشور خارج شده‌اند، گفت: به کلیه کسانی که مرتکب خلافی نشدند و از کشور رفته‌اند، تضمین می‌‌دهیم که در صورت بازگشت هیچ مشکلی نداشته باشند.
تضمین مشروط علوی به کسانی که بعد از فتنه از ایران رفتند
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران سخن می‌گفت، اعلام کرد که هنوز دبیر شورای عالی امنیت ملی انتخاب نشده است.

وی خاطرنشان کرد که قطعا در صورت انتخاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بازگشت برخی اشخاص که بعد از فتنه ۸۸ از کشور خارج شده‌اند، اظهار داشت: به تمامی کسانی که مرتکب خلافی نشدند و از کشور رفته‌اند، تضمین می‌‌دهیم که در صورت بازگشت هیچ مشکلی نداشته باشند.

علوی تاکید کرد: ما انشاءالله ترس‌های بی‌مورد را حل می کنیم و انشاءالله هر کس خلافی انجام نداده مشکلی نخواهد داشت.

وزیر اطلاعات همچنین در خصوص جابجایی‌ها در این وزارتخانه نیز، اظهار داشت: الحمدالله وزارت اطلاعات در تربیت نیروی انسانی بسیار موفق بوده و آن قدر نیروهای کیفی و مدیران کارآمد در این وزارتخانه وجود دارد که نیازی نیست مدیر کلان این دستگاه به بیرون نگاه داشته باشد.

علوی افزود: ما نه تنها می‌توانیم از نیروهای کیفی وزارت اطلاعات نیاز این وزارتخانه را برطرف کنیم بلکه می‌توانیم نیاز دستگاه‌های دیگر را تا حدی تامین کنیم و نیروی کیفی صادر کنیم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر و تحول در وزارت اطلاعات با استفاده از نیروهای داخل وزارتخانه انجام می‌شود و برخی از نیروهای ما که در دستگاه‌های دیگر مامور هستند، ممکن است برگردند و این تغییرات با مطالعه صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به به هر دم از این باغ بری می رسد...
مواظب باشید امروز فردایی هم دارد یه روز باید پاسخگوی خون شهدا باشید
این حرف نظام از همان اول بود چیز جدیدی نیست. چرا بعضیها طوری حرف میزنند که خوراک برای دشمن باشد!؟
اگرکسی کاری نکرده ؛ چطور از کشوررفته (فرار کرده)؟؟؟!!!!!
الحمدلله دولت آقای روحانی در رو بروی فتنه گران باز کرده. ماشالله واقعا ماشاالله...!
Iran, Islamic Republic of
از این پس کسانی که در نهم دی شرکت کرده اند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت!!!!
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله که این حرف چراغ سبز به فتنه گران وعوامل آنها نیست. گفتن این حرف هم لزومی نداشت. این که از اول هم مشخص بود وسیاست نظام هم بر همین منوال بوده . بهتر است دولت اعتدال گرایی! بداند که ملت زنده است واگر لازم باشد باز هم 9 دی های دیگری را خلق خواهند کرد از همان جنس وبه مراتب محکمتر و کوبنده تر.
Germany
ببخشيد! ايشان وزير اطلاعاته يا رييس قوه قضاييه؟!