يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
سردار احمدی‌مقدم:

در مبارزه با مفاسد کوتاه نمی‌آییم

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 307468
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس در انجام مبارزه با مفاسد اقتصادی، اخلاقی و امنیت اجتماعی هرگز کوتاه نخواهد آمد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در جمع یگان‌های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی به طور شبانه روزی در ایفای نقش خود که همان برقراری امنیت در کشور است تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی امن و سالم در کشور، تصریح کرد: حرکت هوشمندانه مردم و حضور پررنگ پلیس در انتخابات موجب شد تا امن‌ترین انتخابات کشور به وقوع پیوسته و حماسه سیاسی رقم بخورد.

فرمانده ناجا، امنیت را به عنوان یکی از نعمت‌های ارزشمند برای کشور دانست و افزود: این در حالی است که هر روز شاهد وقوع حوادث تروریستی و کشتار در کشورهای همسایه هستیم اما جمهوری اسلامی ایران در سایه نعمت امنیت و وحدت تحت لوای ولایت فقیه، از آرامش برخوردار است که باید قدردان آن بوده و به رهبری اقتدا کنیم.

سردار احمدی مقدم، ناکارآمدی تهدیدات دشمنان نظام را در سایه هوشیاری و حضور در صحنه مردم دانست و ادامه داد: با وجود فشارهایی که به دنبال تحریم بر مردم وارد شده است، این تحریم‌ها نتایج مثبتی به دنبال داشته و مردم هوشیار کشورمان تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از نماینده ولی فقیه، فرمانده انتظامی، استاندار، اعضای شورای تأمین و پرسنل خدوم فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بیان داشت: امینت و آرامش موجود در استان آذربایجان شرقی، در تمامی کشور مصداق دارد که در سایه همراهی مسئولان، تعامل مردم و تلاش پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا، اولین ماموریت پلیس در سال‌جاری را در عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی اعلام و خاطرنشان کرد: حقیقتا نمایش حضور مردم نشانه ای از دو رکن امامت و امت بود و حکمت و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در کنار دشمن شناسی و حضور به هنگام، تهدیدات دشمنان را نقش برآب کرد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی برای تحقق حماسه اقتصادی نیز با قاچاقچیان و مبادلات غیرقانونی برخورد کرده و آماده حضور برای خلق حماسه اقتصادی است.

سردار احمدی مقدم، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در چهارمین دهه خدمت خود با قدرت پیش می‌رود و با اقدامات، تدابیر و بصیرت رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، استوار در برابر دشمنان ایستاده و در انتخابات اخیر نیز مردم، حماسه سیاسی را خلق کردند که نقش رسانه‌ها بسیار موثر بود بنابراین رسانه‌های بیگانه در حاشیه مانده و نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی نقشه راه و توسعه کشور را در قالب چشم‌انداز مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دانست و اضافه کرد: پیشرفت، عدالت و سیاست‌های کلی نظام در این چشم‌انداز ترسیم شده و باید همه بر اساس آن حرکت کنیم و در حقیقت این چشم‌انداز سفینه نجات است.

فرمانده ناجا، در ادامه با اشاره به وقوع زلزله در منطقه ارسباران و حضور به موقع پلیس در منطقه و برقراری امنیت گفت: علی‌رغم وجود تحریم‌ها و تبلیغات سوء دشمنان بر علیه کشور، پلیس آذربایجان شرقی توانست با سربلندی ماموریت کنترل و برقراری امنیت در مناطق زلزله زده را انجام دهد.

وی ضمن تبریک افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی استان، از کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد استانی از سوی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: الحمدالله استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های موفق بوده و در ارزیابی‌های بازرسان ناجا در بین ۲۵ استان توانسته رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد که جا دارد از پشتیبانی استاندار، اعضای شورای تامین، نمایندگان، بسیج، سپاه، اطلاعات و ... تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *